DOT er blitt mindre strenge på feilprisinger.

Tråd i 'Nyheter' startet av Storg, 10. mai 2015.

  1. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Leser på boarding area, at DOT nå har lettet på regelen rundt feilprisinger. På en måte rett og rimlig, men det virker jo som den nye tolkningen kan gi mulighet for mange spennende stunder etter en booking.
     
    AndersB liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Letter og letter... De gjør jo samtidig selskapene ansvarlige for følgekostnader du har røket på i etterkant av kjøpet. Så det kan like gjerne bety en styrking.

    Men man ser jo greia hvis de fikk 15000 klagesaker etter United (var det vel) sin feilprising og kansellering i Februar. Når vi som kunder lager så mye leven for å få honorert en reise som helt åpenbart var vås, så skyter vi oss jo selv i foten.

    Jeg har ikke noen skrupler mot å booke en mistake fare. Men når det er First til 1 dollar, så ville jeg nok ikke stilt meg på barrikadene. Da ødelegger man jo bare en god ordning, ved å forsøke å utnytte den.
     
    Joachim, AndersB and Darkcho like this.
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    100% enig. Latterlig med klager mot et produkt hvor du bevist har endret adresse og valuta :)

    Selvsagt noe annet om en bodde i DK, men det var vel temmelig få av de som booket ;)
     

Del denne siden