Douchebag (alternativt DB, dbjourney) Ramverk kofferter - erfaringer

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Nuvolari, 01. mars 2024.

1. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,044
    Bonuspoeng:
    113
    Du får ganske bra rabatt om du kjøper kit'et med alle tre kofferter; carry-on, M og L. Jeg kjøpte alle 3. Faktisk kjøpte jeg alle 3 på nytt nå ettersom Avianca rotet bort koffertene på vei til EZE (BA). I de fleste tilfeller vil M være tilstrekkelig for en 7-10dg tur. Kona og jeg deler L kofferten når vi skal på en 7-10dg tur. Men det skal sies at vi har med oss en carry-on hver i tillegg. Våre kofferter blir nesten alltid forsinket og da er det veldig behagelig å ha en carry-on med noe klær og toalettsaker slik at man kan shoppe resten i ro og mak uten å måtte stresse rundt.

Spielhaug and Preference like this.
  2. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tipset! "Ganske bra" ser ut til å være litt under 15% rabatt, så det er jo noe. Jeg tror jeg vil ha Carry-On og Check in M. Er det noen som kan være interessert i å da kjøpe bare Check in L av meg? Med 15% rabatt, pluss eventuell rabatt som kommer nå på Black Friday :D Det er altså denne:
    https://dbjourney.com/products/ramverk-check-in-luggage-large-black-out

Nuvolari liker dette
  3. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,044
    Bonuspoeng:
    113
    I dag er det black friday tilbud og 11,7% viatrumf på Db kofferter (og mye annet).

https://dbjourney.com/

Preference, Maggie and Ombo like this.
  4. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    10,065
    Bonuspoeng:
    183
    Kortet5 gir ekstra 5% :)
    Blir å teste ut en ramverk front access kabinkoffert, horizn studios M5 fra 2019 er på tide å pensjonere nå. Dessverre var ikke svart på tilbud:(

Preference and trygveat like this.
  5. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    De svarte var på "pre-access" salget man fikk tilgang til via sosiale medier, men da var det jo bare 7% på ViaTrumf

6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,360
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2024-11-25_18-13-21.png

Om man melder seg inn får man ytterligere 10% på første kjøp.
    Sendes disse fra Norge? Med tanke på evt moms og fortolling?

7. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, men de er en norsk nettbutikk så det er i orden. Hentet nettopp to kofferter på butikken :D:cool:

8. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    10,065
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke på rabatterte ting.. Prøvde:(

9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,360
    Bonuspoeng:
    183
    Aha. De er så kule at de ikke klarer ha en nettbutikk på Norsk:oops: Egentlig en grunn til å ikke kjøpe..
    Allikevel blir bonusnissen fristet av høy Viatrumf:rolleyes:Butikk, da mener du sendt til butikk? Eller har de en fysisk butikk her til lands?

10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,360
    Bonuspoeng:
    183
    Kortet5 er det en kode som fungerte?

11. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    10,065
    Bonuspoeng:
    183
    Yes den funker!

Maggie liker dette
  12. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Sendt med PostNord til min nærmeste butikk ja

Maggie liker dette
  13. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    10,065
    Bonuspoeng:
    183
    I Trondheim på City Syd har den butikken som selger kofferter der alle utstilt. Sikkert en del koffert butikker rundt om som selger db

Maggie liker dette
  14. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Selv om selskapet er norsk så er de et internasjonalt brand som selger direkte til 45+ land. Om de skal ha en nettside som støtter lokalt språk i alle disse landene vil det kreve mye ressurser.
    De har få norske kunder i nettbutikken deres grunnet godt utvalg i fysiske butikker rundt om i landet. Forøvrig er alle ordre i nettbutikken inkludert moms, toll osv så det kommer ingen kostnader på toppen av det du ser på nett selv om varene sendes fra utlandet (Sverige).

15. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Noen av dere som har fått det registrert automatisk på ViaTrumf? Begge kjøpene mine mangler foreløpig

pepperminte liker dette
  16. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,044
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg kjøpte Db i mars i år måtte jeg etterregistrere. Da jeg kjøpte i oktober i år ble det automatisk registrert. Det var ingen forskjell i hvordan kjøpet ble gjennomført begge gangene.

Preference liker dette
  17. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    53
    Mitt dukket opp etter 1 time, så vil tro du må etterregistrere om det ikke kommer

Preference liker dette
  18. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    253
    Bonuspoeng:
    63
    Min ble registrert automatisk, men avvist etter mindre enn en uke. Har sendt klage, men tipper jeg må venter i månedsvis for svar. ):

19. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    53
    Nå har mitt siste også blitt avvist, mens det første kjøpet fortsatt ligger som "Under Behandling". Ser også at de konsekvent ligger inne med for lave beløp, selvom jeg fjerner både mva og frakt er beløpene vesentlig lavere enn de skal.

Kan det være bruken av rabattkode som "Kortet5" som gjør det? Ikke at det står noe som helst om vilkår for å opptjene poeng hos Trumf...

Last edited: 11. des 2024
  20. Loffen

Loffen Medlem

Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    53
    Update her. Fikk kjøpet avvist og sendte inn klage som også ble avvist. Sendte så epost til trumfnetthandel som henviser til vilkår om at rabattkoder diskvalifiserer for å få trumf. Hadde tatt i bruk koden «kortet5» som ga 5% rabatt, som da førte til at trumf avviste kjøpet

Preference liker dette

Del denne siden