Mulig mange ha fått denne e-post? Jeg var Diamant noe år og ha vært gul i mange år. Fikk tilbud om å flyge 15 segmenter for og deretter bli Diamant med en gang ut året og neste år. Man kan til og med bruke Cash/poeng til å telle! Men, på slutten sto dette.... "Hvis flyet ditt har et mellomlanding, teller det som to flyreiser. Bonus reiser og codeshare-flyvninger teller ikke. Men billetter, EuroBonus points & Cash, betalt delvis eller fullstendig med poeng teller. Ditt nye nivå vil være gyldig fra det øyeblikket oppgraderingen din har blitt behandlet. Diamantfordelene vil være tilgjengelig fra og med den gjeldende kvalifiseringsperioden, til slutten av den påfølgende kvalifiseringsperioden. Vær oppmerksom på at oppgraderinger behandles månedlig. Alle Gullfordeler er inkludert, bortsett fra giveaway-medlemskap og opptjening mot Lifetime Gold. Denne invitasjonen er personlig og kan ikke deles." Siden jeg er engelsk må jeg spør dette... Jeg er på vei (igjen) til Evig Gul i min 6. år. Hvis jeg bruker den tilbud vil jeg miste alle min Gulår og må begynne på nytt? Eller kun år 7 og år 8? For å starte igjen på 7. år? Eller (som jeg håper på) få få 7. og 8.år. Diamant vil avslutte juli 2026, med mindre jeg beholde Diamant. Jeg er nå pensjonist og reise mindre en før, da vil jeg hele fortsetter min EvigGul enn få 2 år med Diamant, som jeg må si var meget skuffende under COVID, da jeg mistet 2 x CT og aldri opplevd mye av det jeg hørte om Diamant.
Det som menes er at du fortsatt må oppnå kravet til gull for å få året tellende mot LTG. Altså selv om det holder og fly 15 flyvinger for å bli Diamant, så må du fortsatt sanke inn 45 flyvninger/45 000p for å få året tellende mot LTG