....Du synes OSL-KRS er for kjedelig, og tar heller turen via GOT og CPH på vei hjem til det blide sørland
Ikke bare vurderte jeg, men jeg fløy jo faktisk EWR-BOS-IAD i sommer. I stedet for EWR-IAD. Mye skøyere! (og mer poeng)
Når man flyr AAL-CPH-HAM i stedet for å ta en leiebil & kjøre? (Og til og med vurderer å kjøpe Plus billett......)
Fløy PHL-CLE-LGA istedenfor å fly direkte/ta toget i fjor sommer. Kostet forøvrig under halvparten av direkteflighten uansett
Jeg valgte at flyve: CPH-OSL-EWR-ATL-CLT-MIA på en dag og samme vej retur ugen senere - dog via ARN for at maksimere segmenter og point.Alt sammen på M
Fant en gammel tråd her, men mente den var passende..... Ble ringt opp av DNB da jeg var i New York for noen uker tilbake, hvor de hadde mistanke om at mitt Amex var blitt misbrukt. Kjente jeg ble ordentlig irritert på den stakkers mann som ville sperre mitt kort, eneste jeg kunne tenke på var alle de EB poeng jeg ville gå glipp av når fruen skulle shoppe..... Måtte gi meg selv en reel filleristing og lot naturligvis fornuften råde