Nye ruter til USA fra Bergen til kun 699,- per vei. Reisen går med 737 så ingen premium-kabin. Oppstart juli. Ser ut til å være fly med base i USA. Onsdag og søndag fra Bergen til Boston / T. F. Green Airport (PVD) Tirsdag og lørdag til Bergen fra Boston / T. F. Green Airport (PVD) Mandag og fredag fra Bergen til New York / Stewart International Airport (SWF) Torsdag og søndag til Bergen fra New York / Stewart International Airport (SWF) Kult for Bergen at det kommer nye direkteruter til USA. Om det er gunstig at det er til små regionale flyplasser skal jeg ikke si, men den tiden man bruker ekstra på å komme seg til og fra disse flyplassene er vel spart inn igjen med begrenset kø. Norwegian starter en rekke ruter fra begge disse flyplassene inkludert, Belfast, Dublin, Edinburgh og Shannon fra SWF og alle sammen inkludert Cork fra PVD.
Hadde de tilbudt en eller annen form for premium så hadde det fristet med en tur til Providence. Fint område å tøffe rundt i på biltur. Selv garantert ledig midtsete hadde funket for meg...
Kjøp 3 seter for 699 pr stk, ta med pute og pledd, og vips så har du din egen First-suite! Koster kun rett over kr 2000 pr vei. Kim
Det burde vært mulig.....jeg har ved et par anledninger (dog med SAS) kjøpt et sete eller to for mye. Noen som ikke ble med allikevel. Men setet blir jo solgt igjen så jeg får ikke "gleden" av alle tre setene på raden selv om jeg har betalt for dem.
Du kan jo kjøpe ledig sete ved siden av deg på telefon. Det koster samme som det setet du har booket, men gir ingen poeng
8 timer på kirkebenk i narrow body, 2 timer transport t/r flyplassen på destinasjon, ingen lounge, no frills. Jeg er ikke i tvil om at dette kan bli en suksess, men det er nok ikke for meg På toppen av det hele har jeg på en eller annen måte klart å opparbeide meg en betydelig negativ saldo på Norwegian Rewards-kontoen min, og disse minuspoengene har tydeligvis ingen utløpsdato heller!
Hva koster det for meg som flyr ut fra SVG og vil ha mat(om Norwegian sin mat kan kalles det), setevalgog bagasje. Blir vel fort minst 3500kr. Jeg tror det er lurt at de tilbyr direkte transport fra mindre flyplasser. Tror det er styrken til Norwegian, da de operer relativt små flyene(Longhaul) i forhold til konkurrenter.
Nemlig. Leste i New York Times i går at amerikanerne allerede var passelig forbannet for alle billigbillettene var utsolgt på 4 timer tror jeg det var.
Og så er det 10 miles fra Stewart Int Airport i Taxi til Beacon Station, og 1 1/2 time i et tog - som ikke alltid er i rute - til Central Station. Det er lengre med tog enn fra Bergen til Voss
Nå har vel Bergen dobbelt så mange innbyggere da. Vi har riktignok masse folk i nabokommuner, men er det kanskje i Hordaland også for alt jeg vet. Men husk at tanken er sikkert å frakte like mange amerikanere til Norge (om ikke enda mer).
Tar man Arealet til Bergen, så dekker det Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg som gir en tilsvsrende befolkningst tetthet som i Bergen, så hadde ikke vært helt søkt. Da er det 11.000 som bor i Bryne og samme på Ålgård og 7000 på Nærbø. Egersund og Haugesund relativt kort kjøretur unna.
Tror Bergen trekker mer turister en Stavanger Skriver dette med store fare for å hisse på meg pissemaur
699 er uansett en pris som gjør seg veldig flott på en reklameplakat. Jeg skal ikke kjøpe en slik billett, men ønsker konkurransen velkommen. Alltid.
Det er vel ikke så mange som vil se lysefjord og prekestolen. Ser jo bakdelen ved at man må kjøre gjennom gettoen og dårlige veier for å komme seg til Oslo. Skriver dette i fare for å hisse på seg noen med bløte konsonanter og blåresept på antidepressive
Dummeste eg har hørt.. Dere har Direkterute til LHR.. i motsetning til hva Bergen har.. Vi må via det hølet av en flyplass som kalles Sola.. C