Men selv om det er flere (?) som flyr og færre i Plus så tjener vel både SAS og OT på å utvide Plus om de har muligheten til det? Viss x antall passasjerer på en viss flyvning har søkt om OT-oppgradering så kan man jo bare flytte Plus lengre bakover? Og de som da opprinnelig skulle sitte i GO vil da flytte dit? Jeg hadde søkt om OT-oppgradering på to flyvninger i går for meg og madamen og begge ble avvist. Men på flyene var det i alle fall god plass i Plus, selv om man tar hensyn til (eventuelle) blokkerte midtseter. Jeg forstår i alle fall ikke helt dette opplegget, men det er sikkert ikke meningen at jeg skal det heller...
Stemmer sete kartet jeg får opp på expertflyer under "flight availability", altså antall rader plus og seter som er opptatt? Sjekket TRD-OSL 10 aug og OSL-TRD samme dag
Tja, det skal vel stemme ganske bra? Men størrelsen på Plus-seksjonen ombord kan vel forandre seg nærmest fra time til time, så man har vel ingen garantier akkurat.
okey takk , aldri brukt expertflyer før så var usikker , ser da ihvertfall ut som mitt favorittsete 1F er ledig så får krysse fingrene for at OT slår inn
OT har vel tatt av de siste 6 mnd, så en blåruss i SAS vil vel finne ut at her kan prisene økes... Det ville jeg gjort....