DYR OT

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av blystan, 29. juli 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Men selv om det er flere (?) som flyr og færre i Plus så tjener vel både SAS og OT på å utvide Plus om de har muligheten til det? Viss x antall passasjerer på en viss flyvning har søkt om OT-oppgradering så kan man jo bare flytte Plus lengre bakover? Og de som da opprinnelig skulle sitte i GO vil da flytte dit? Jeg hadde søkt om OT-oppgradering på to flyvninger i går for meg og madamen og begge ble avvist. Men på flyene var det i alle fall god plass i Plus, selv om man tar hensyn til (eventuelle) blokkerte midtseter.
    Jeg forstår i alle fall ikke helt dette opplegget, men det er sikkert ikke meningen at jeg skal det heller...
     
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer sete kartet jeg får opp på expertflyer under "flight availability", altså antall rader plus og seter som er opptatt?
    Sjekket TRD-OSL 10 aug og OSL-TRD samme dag

    [​IMG]
     
    Last edited: 31. juli 2015
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, det skal vel stemme ganske bra? Men størrelsen på Plus-seksjonen ombord kan vel forandre seg nærmest fra time til time, så man har vel ingen garantier akkurat.
     
  4. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    okey takk , aldri brukt expertflyer før så var usikker , ser da ihvertfall ut som mitt favorittsete 1F er ledig
    så får krysse fingrene for at OT slår inn
     
    Travellingalf liker dette
  5. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    SK4608 MAN-OSL 21.08 117 EURO :O
     
  6. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    OT har vel tatt av de siste 6 mnd, så en blåruss i SAS vil vel finne ut at her kan prisene økes... Det ville jeg gjort....
     

Del denne siden