Hei Jeg fikk i natt epost fra Loyal solutions ([email protected]) med oppdatering på innkommende poeng. Jeg var i tvil om dette var spam eller ikke, men etter å ha logget inn på eurobonus.shopping for å sjekke beløpet så virket eposten å være legitim. EDIT: saken er løst og bildet slettet.
If it seems to good to be true... Da er det neppe sant. Typisk spam-melding, det vil være mange nok som klikker på linkene for å gå videre, kanskje til en drive-by malware-installasjon
Den så lik ut som de reelle jeg har fått, så virker ekte. Hva med å logge inn på eurobonus.shopping og se om samme sum står oppført der?
Jeg ser ikke helt potensiale for svindel, dette er mest sannsynlig en feilkobling hos Loyalty Solutions. Jeg vil tro det løser seg, enten helt automatisk eller når den rettmessige mottakeren av poeng melder seg. Du bør kanskje endre passordet på EB-kontoen i tilfelle det foregår noe avansert svindel her som ikke er helt innlysende.