E-post sas for ikke gull eller diamant?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av larslarslars, 19. mai 2025.

1. sovehue

sovehue Medlem

Likes mottatt:
    680
    Bonuspoeng:
    93
    Ok nyttig svar, takk for at du bidrar. Ser ikke noen annen mulighet til å finne epost-adresse på nettsiden til SAS. Heldigvis fant jeg den her på InsideFlyer (også takk til @FlyMCO som la den ut nå). Synes det er veldig dårlig av SAS. Hvis jeg er på reise så er det ikke sikkert jeg har mulighet til å ringe, burde i det minste være et skjema tilgjengelig men aller helst bør epost-adresse være enkelt å få tak i på nettsiden.

Kniven liker dette
  2. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    896
    Bonuspoeng:
    93
    E-post til gull/diamant er lett tilgjengelig for de med gull/diamant direkte i SAS-appen. Skjønner ikke helt hvorfor du på død og liv skal ha den via chatbot eller på nettsiden?

3. sovehue

sovehue Medlem

Likes mottatt:
    680
    Bonuspoeng:
    93
    Du skal være bra kranglefant for å mene at SAS gjør det enkelt å kontakte dem på nettsiden deres. Hvis du ikke forstår at man ikke alltid bruker app'en så er det ikke vits å diskutere så mye videre her.

Cumulus liker dette
  4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,254
    Bonuspoeng:
    293
    Enig i at SAS kunne vært mye enklere å kontakte, men det er ikke så veldig vanskelig å skjønne hvorfor SAS ikke vil ha disse epostadressene på nettsidene sine. Dessverre kan vi ikke ha bra ting på internett lenger på grunn av spam, botter og annen drit

5. sovehue

sovehue Medlem

Likes mottatt:
    680
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ikke noe problem å kun vise kontaktinfo til innloggede brukere og kun til gull + høyere status. Eventuelt bare ha et skjema. Chatbot bør også vite at jeg er gullmedlem og dermed gi annet svar.

Kniven liker dette
  6. Kniven

Kniven Medlem

Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    33
    Tenkte vel du var ein slik moderne gnom som ville ha ditt svar på din betalte chatgpt funksjon :). Burde kunne sjå på innlogga nettside, enig. Beklager å helle bensin på bålet ditt. Er det slukket?

7. sovehue

sovehue Medlem

Likes mottatt:
    680
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig jeg var uklar men forventer selvsagt ikke at ChatGPT eller andre eksterne LLM'er kan gi meg epost-adresse ment for et begrenset segment av SAS sine kunder. Refererte til chatbot'en på nettsiden til SAS, som SAS har valgt å implementere og som de til en viss grad har kontroll over hva som mates inn av informasjon i.

Cumulus liker dette

Del denne siden