Jeg fikk med meg alle de seks norske VM-kampene live, og evalueringen etter VM er at det største problemet faktisk var drakter! Disse gikk til kraftig overpris, ekte som falske, i USA og ellers. Jeg kjøpte et par pent brukte til 2500 kr pr stk. Han jeg kjøpte de av hadde betalt 4000 kr pr stk, da bagasjen var forsinket fra Norge. Måtte jo ha drakt på kamp. På NIKEs flagship 5th avenue fikk jeg kjøpt et par svarte bortedrakter. Mot Senegal var jeg den eneste i norsk sving som heiet på det svarte laget Her i Bangkok fikk jeg kjøpt flere drakter med Haaland-trykk til en stor norsk hundrelapp pr stk på verdens største weekend-market Chatuchak. Tåler nok like godt ølkasting under norske scoringer Extended oppholdet på Anantara riverside en natt til mens vi vurdere Phuket, Chiang Mai og Maldivene. God reise, ferie og ikke minst planlegging til alle!
God formiddag fra nabolandet trådstarter befinner seg i - Vietnam. Vi er seks igjen på turen (ei måtte reise hjem tidligere for å jobbe) og vi nyter de varme dagene her max før vi på torsdag reiser videre til et nytt land. Planen for dagen i dag er å late seg litt ved bassenget før vi drar til Hoi An for å hente klærne hos skredderen og tar middagen der. I morgen skal vi være ordentlige turister og dra på utflukt så da er det tidlig opp og lite latskap. God mandag (hvis det er det det er) alle! Utsikt fra roof top bassenget mot dragebrua.