Hvordan får jeg registrert mitt EBG nummer hos LH når jeg bestiller? Enten kommer det opp at nummeret ikke stemmer overens med navnet, eller det er registrert ved bestilling, men ved checkin må det legges inn på nytt, eller det er lagt inn men det kan ikke sees at det er A*G, og selv damen ved first class counteren får ikke registrert det som et gullkort (det kommer opp at kortet ligger i systemet, men G ligger ikke i boarding pass). Forrige gang med avgang i Norge tok det 10min å få kortet inn ved counteren. I dag lå nummeret plutselig hos alle reisende under mitt ref nr (hele familien)..
Hun måtte legge inn EBS på meg på OSL i går. Må bli med dere på flere slike ‘dustehelger’ så ordner jeg nok EBG til neste år også. Med AmEx Elite og MC Premium holder det met et par turer via Tyskland/Sveits/Østerrike.
Jeg må få lov å si at det aldeles ikke er dustehelger. Vi har en fantastisk tur. Kulturelt innslag (Guinness museet), fysisk fostring (15k skritt), kulinarisk (gourmet restaurant) og natur (mye fint å se på...). Bli gjerne med
Trekker tilbake dusteutsagnet. Har alt fått poeng for MUC-LHR på LH-metall, men ikke for SAS fra OSL-MUC. Skjønn det den som kan.