Noen som vet hvordan uttellingen er med å booke bilett i Premium Economy med Singapore Airlines? Trenger en svipp tur til Asia for opprettholde EBG og ser at det står mellom Premium Ecomomy eller all inn med Biz og booking klasse D. Skiller 10K så unngår gjerne det hvis det er OK utteling med Premium
Economy Super Saver bookes i V som gir deg 10%. Economy Saver bookes i N som gir deg 50%. Economy Flexi Saver bookes i W som gir deg 100%. Economy Flexi bookes i E som gir deg 100%. Premium Economy bookes i P som gir deg 100%. Singapore Airlines har veldig oversiktige bookingsider Edit: kalven var litt raskere ute, disse bookingkodene fikk jeg mellom OSL og SIN.
Herlig..Og takk, men hva blir det totallt i poeng OSL-FRA-SIN-HKT og retur? Hvordan regner jeg inn den?....fortsatt litt rookie her..
Den ruten er cirka 7700 miles som gir tilsvarende i bonuspoeng. Tur/retur = 14.400 EDIT: Der var upsaker`n rask på avtrekkeren
På denne siden kan du finne ut hvor mange poeng de ulike bookingklassene gir hos de forskjellige flyselskapene: https://www.sas.no/eurobonus/partner-index-earn/
hei hei jeg laga også et skjema for å få bedre oversikt selv. Hos SAS må man lete opp hvert flyselskap individuelt, noe som jeg synes er klønete. Her er alle flyselskapene på ett ark.
Kan det kanskje kombineres med en tjeneste tilsvarende denne for Aegean? Den håndterer bookingklasser, minimum miles o.l., så hvis man sa kan bruke samme kildekoden men mate inn en annen opptjeningstabell...
Helt gull! Kjapt innpå, husker tilbudet som Singapore Airlines kjørte nå i sommer omtalt her på siden. Her ble det påpekt NB. husk å book bilett i booking klasse D, forsker nå på nett og ser på ene veien i U og hjemover i D. Gir U dårligere uttelling?
Ja har sett på oversikt kartene med booking klasse, ble bare litt psyka ut av artikkelen i sommer som påpekte husk booking klasse D.