Hei, I november 2018 booket jeg OSL-CPH-PVG i SAS C, 2 pax, for 120.000 poeng (MC premium). turen finner sted mars 2019. Denne må jeg nå avbestille, men da kommer denne meldingen opp: "87725 poeng i denne bestillingen er utgått. Det betyr at du ikke kan bruke disse poengene dersom du avbestiller denne flyvningen." Jeg har vært EBD medlem i 5 år = poengene kan ikke gå ut. Hvorfor står det da at jeg ikke får tilbake 87725 poeng fordi dem er utgått?? dette virker skummelt.
Ikke skummelt.. Dette er bare SAS IT som tuller.. Fått samme feilmelding mange ganger siste 2 åra. Poengene kommer alltid tilbake på konto automatisk.
Shit. Ble skremt der gitt. Trodde det var noe med at siden jeg booket turen før jul, også hadde jeg kanskje noen poeng som gikk ut ved nytt år (om jeg ikke hadde hatt EBD) at disse ikke gikk å få tilbake. Problemet var at turen er en tirsdag til tirsdag, og jeg må være hjemme lørdag.. så jeg såg på mulighetene ved å reise bort SAS C tirsdag og ta noe annet crap i eco hjem på lørdag morgen (om poengene var tapt).