Men Courtesy Upgrade-en var ikke død! Strekning: ARN - HKG Klasse booket: SAS Go 2 stk. bonusbilletter a 18.000p/stk. (tidenes billigste Plus?) Oppgradert?: Ja, til SAS Plus Oppgradert tidligere?: Nei, men er første long haul og widebody for oss begge. Fikk epost i 15-tiden i dag, avreise er i morgen tidlig. Veldig fornøyde, men håper vi får byttet til oss vindusseter, bare for å "klage" litt
Hadde du foretatt deg noe for å få EB-nummeret registrert på bestillingen? Det pleier vel ikke komme med på bonusbilletter. Mener også jeg har lest at CU ikke skal være mulig på bonusbilletter, gøy å høre at det ikke er riktig!
Jeg ringte inn for 2-3 dager siden for å be de legge inn begges EBD-numre i bestillingen og spesifiserte at det skulle gjelde hele reisen. Har opplevd at det ikke alltid har vært tilfelle tidligere...
Det er min erfaring at EB nummer på bestiller er med. Alle mine bonusturer (16) har hatt mitt EB nummer på. Men jeg har måttet be spesielt om å få lagt inn Fru Roadking ja.
Da ble det CU fra PEK-CPH i morgen. Mail kom 24 timer før avgang. Plus-->bis Ikke opphradert tidligere, så dette var veldig bra
Kun EBS, men fikk likevel CU fra Hamburg til Arlanda.. Sas go light --> sas plus for meg og madammen (ebb). Eller, kanskje mer flaks enn CU. Valgte seteraden bak pluss ved innsjekk i appen. Når vi kom ombord står det at SAS go begynner bak vår rad.. opplevd flere ganger at crew har glemt å flytte skiltet fra en flight til en annen, men da har de alltid rettet det før servering. det gjorde de ikke denne gangen, så da ble det pluss på oss litt morsomt når vi skulle få mat; "ser ut som vi er litt under-catered, kan jeg tilby en av dere pizza, salat eller mye snacks istedet for sauerkraut med brisket?"
99% sikker på at de glemte å flytte skiltet her. Har skjedd meg en gang tidligere også. CU er per definisjon kun interkontinentalt og kun for EBD/EBP.
Hvordan spesifiserer du at de skal legge inn for både tur og retur? Og hvordan kontrollerer du at faktisk er gjort.
På lørdag sa chaten at de hadde lagt inn EB nummeret på en EB-booking, men det vises ikke på Checkmytrip. Noen som faktisk vet de har fått lagt inn EB-nummer på bonusnummer (altså funnet statusen I ettertid I booking)? Noen som vet hvordan en skal forklare SAS på telefonen hvordan det gjøres?
Jeg har måttet ta det en gang til med chaten et par ganger, da det ikke har blitt vist i checkmytrip etterpå.
Jeg har ett spørsmål til dere som har fått CU. Jeg har fikk mail i dag ca 22 timer før avreise om oppgradering til SAS business. SK955 OSL - MIA. Men når jeg sjekker inn så får jeg ikke valgt seter i biz kabinen. Noen erfaringer rundt dette?
På plusgrade hvertfall, så sier de at du vil få utlevert biz boardingpass på flyplassen.. og med tanke på at CU kommer enda tettere på avreise, så fikser de det sikkert der. Jeg fikk gjennom en oppgradering for litt siden, for 2, og når jeg skulle velge sete, var det bare 1 ledig sete i biz kabinen.. så virker som det er mye manuelt med oppgraderinger mot slutten.. C
SK983 CPH-NRT 30.11.2016 SAS Go To passasjerer (EBD og EBS) Oppgradert? Nei SK984 NRT-CPH 04.12.2016 SAS Go To passasjerer (EBD og EBS) Oppgradert? Nei