CPH - PVG 16. des. SAS go Oppgradert til SAS plus (flyet var stappfullt) EBD Fikk ikke noe melding, merket bare at jeg var flyttet til plus etter å ha sjekket inn i BGO. Da jeg bestilte assistanse, noen dager i forveien, ble jeg fortalt at flyet var helt fullt i både eco og plus. Var ett ledig sete i plus, ellers fullt. Xxx.
PVG-CPH 5. jan Bestilt SAS go - oppgradert med plusgrade til plus Opppgradert fra plus til business ved innsjekking "since you are a Diamond member...." Usikker på om dette var "corurtesy upgrade" eller "kun" fordi flyet var stappfullt. Haha, couldn't care less egentlig.. C.
Jepp, det ante meg. Haha, da kan jeg kanskje håpe på en courtesy på min neste langtur da.... Er lov å håpe... C.
Jada, neida..så: Det har seg slik at for en gangs skyld er HKG- flighten om et par dager wide open i C/Y/M. Dvs, før de kjører Plusgrade og Tombola-salget ved gate. Siden jeg ikke har fått CU på de siste 7 IC-flightene, tja, egentlig aldri CU, er vel muligheten der. Imidlertid vises jeg som status-løs selv om jeg er EBD, siden jeg opptjener poeng til TG for tiden. Noen kreative sjeler har antydet å skifte tilbake til EBD-nr, for så å forandre til TG ved innsjekk, slik at en synes i systemet frem til ev CU eller Op-Up. Nå har det seg slik at jeg ikke stoler helt på at Check-in klarer å endre bonusnummer. Flere rapporterer at det er litt hipp som happ hvor poengene havner. So...what to do? Kjøyr debatt
Gjør det om til EB via chat, så endrer du tilbake hos chat, check-in eller i lounge etter at du har kommet deg inn.
Forstår det slik at Plusgrade kjører ca 36t før, og CU etter det om de har nok. Når ca er det de fleste har fått CU (på mail)?
Men kan man ikke endre dette selv når man sjekker inn i appen? Eller var det sånn at det ikke går på LH flights?
Lest litt igjennom tråden her, er det noen som har rapportert om CU som "P" oss SAS LongHaul? Jeg har fått 4/6 CU opp til Plus/Business på mine siste turer. Men da som EBD. Lurer på om det er forskjell? Har booket 6 t/r Longhaul! -F