Mange solskinnshistorier her, men venter fortsatt på min. T/R HKG så var Bus full begge veier. Plus full på veien ned, men mange ledige plasser på returen. Vil uansett tro at det er lite sjans for CU om klassen over er fullbooket P.
Har fulgt med på disse CU-trådene her og i andre forum. Ser ut til at det er mest vanlig å få CU fra GO til Plus. Henger kanskje sammen med at mange i Plus byr på Businessoppgradering? Jeg pleier å kjøpe Plus på Longhaul, men kanskje jeg etter 10 flighter med null CU skal gamble på CU? Kan jo alltids kjøpe oppgradering i gate, selv om jeg ikke synes det er noe god deal
Heisann! Har vært EBD siden innføringen for noen år siden, og har flere ganger på CU, både fra Go-Plus og Plus-Biz. Også når jeg har bydd på Upgrade, fått avslag, for så å få CU på epost like etter avslaget kom. Er en meget hyggelig perk, ikke noe jeg forventer å få, men blir like glad hver gang det skjer. Skal igjen over til LA om et par uker i Plus, får se om man har flaks da. Kim
Fikk avslag på bud i natt. Tenkte det var pga mulig streik, og så midt på dagen i dag kom min første CU (til Plus). Helt ok, men akkurat nå trenger jeg poengene også så ikke 100% fornøyd..
Joda, men f.eks er ruten ARN-HKG vanskelig å få CU til siden 11 timer i Business frister mange. Andre ruter er det mer hyppig oppgradering på. Jeg skriver om tendensene, i alle fall fra folk som gidder å poste oppgraderingene da. Kan godt hende at det reelle bildet er annerledes
Farskn til uflaks. Fikk CU på strekningen CPH-PVG Og det attpåtil på en torsdag! Dessverre for meg så var det da fra GO til PLUS (!) hvilket er småkjipt fordi jeg som oftest flyr GO til Shanghai når det er nattfly, og PLUS fra Shanghai når det er dagfly. Skuffet? Ja... Fordi jeg vil så mye heller ha dagfly i Business enn nattfly i plus. Jeg sover like godt i Go, sete 30A, som noe annet sted på flyet. Skal jeg først ha Business så ønsker jeg det på dagfly hvor jeg kan jobbe, spise, drikke, jobbe, se film, jobbe og sove bittelitt... Nå sitter jeg her med en bloody Mary, en Mikkeller øl, Rush Vines og kaster bort tiden på i-lands-syting og gjør meg klar for fiskemiddag. Vel vitende at retur i plus er uten sjans på gratis upgrade til business. Skikkelig synd på meg! Strekning: CPH-PVG Klasse booket: SAS GO Oppgradert?: Ja, til SAS Plus Oppgradert tidligere?: Ja, 4 ganger tidligere, hvor av to til Plus og to til Business.... EDIT: Antall upgrade
Det har skjedd at folk får begge veier. Virker som om det er bookingreferansen etter (på langdistanse) – altså ikke flighten – hvor CU er blokkert.
Strekning: ARN-LAX Klasse booket: SAS PLUS Oppgradert?: Nei Oppgradert tidligere?: Ja, 2 ganger tidligere
Allfader, du som styrer og råder i manneheimen. Sjå i nåde til meg, arme mennesket, og la historikken over tidlegare CU ha gått tapt i migreringa til ny Eurobonusdatabase i mai!
Strekning: PVG-CPH Klasse booket: SAS GO Oppgradert?: Ja, til SAS Plus Oppgradert tidligere?: Ja, fra GO til Plus NRT-CPH i fjor. På flyplassen fikk jeg oppgradert fra Plus til Business for ca 4000 kr for oss begge (fikk oppgradert 2 for prisen av 1).
Strekning: LAX-ARN Klasse booket: SAS PLUS Oppgradert?: Nei Oppgradert tidligere?: Ja, 2 ganger tidligere
SK939 30 Sept. Booket Plus: CU.... Nei... SK908 4 Okt. Booket Plus: CU... Nei... Ingen lykke denne gang, men har fortsatt god uttelling og erfaring med CU! Kim
Nei, jeg la frem kortet for å betale for begge to, men fikk beskjed at jeg var "priority customer", så de ville gi meg to for prisen av en. Tror det var veldig mye ledig.
Strekning: CPH-ORD Klasse booket: SAS GO Oppgradert?: Ja, til SAS Business! Ikke peiling på hvorfor jeg 'hoppet' over Plus. Oppgradert tidligere?: Ja, alltid på strekningen CPH-BOS-CPH da den ble fløyet av PrivatAir, og to ganger før det (ORD og LAX) EDIT: Jeg vet nå grunnen til at jeg gikk rett til C. Det ble LN-RKP og dermed 8 timer uten wifi eller IFE (skjermen på akkurat min sete var INOP).