EBD tilbud: OL i Rio med SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Darkcho, 23. mars 2016.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Det er kommet ut en ny Diamant-event nå. Antar den gjelder for Pandion også. Kun 5 plasser igjen, her må det raskes på om noen vil på tur:

    Once in a life time experience

    Experience the Olympic games with your own eyes. See some of the world's greatest athletes competing at the highest imaginable level. Enjoy and explore the stunning beaches around Rio and experience Rio itself as one of the wildest and most adventurous imaginative cities of the World.

    Program:
    Thursday August 11th
    06.00 Check in at Copenhagen Airport, terminal 2
    07.20 Departure IB3733 from Copenhagen via Madrid
    17.50 Arrival Rio IB6025
    20.00 Approx arrival at the hotel
    21.00 Meet and greet

    Friday August 12th
    08.00-12.00 Rowing, Lagao Stadium, (incl. dbl. sculler final)
    20.20-23.20 Athletics, Joao Havelange Olympic at Stadium

    Saturday August 13th
    9.30-13.00 Badminton, Riocentro or handball M, Olympic Park, Barra

    19.00 Official Olympic reception and dinner at the Yacht Club do Rio de Janeiro. Participants will be representatives from the Danish Olympic Team, the Royal family and invited guests.

    Sunday August 14th
    Check out
    Handball W, Olympic Park, Barra (awaiting information regarding time)
    15.00 Transfer to Airport
    19.20 Departure IB6064 from Rio via Madrid

    Monday August 15th
    15.05 Arrival with IB3730 to Copenhagen via Madrid

    The price for the trip is 180.000 EuroBonus Points + 30,000 SEK for two.
    The offer is valid for you and one guest in a double room sharing.

    The price for two includes :
    • Flight tickets, Copenhagen-Rio & Rio-Copenhagen in Economy class via Madrid (tickets non changeable)
    • Transfer to/from airport
    • 3 nights at Hotel Golden Tulip Regente, Rio, Copacabana in a double occupancy. Breakfast included.
    • Public transport for some events
    • Official Olympic merchandise kits
    • Game tickets: You will receive your Olympic game tickets at our meet and greet at the hotel on the arrival day.
    • It is expected that tickets for the games generally will be sold out, but if you want to try to buy additional tickets, follow the instructions on the official Olympic websites
    • Official Olympic reception and dinner at the Yacht Club do Rio de Janeiro
    • Granted credentials to the official hospitality area in the conference area on 3rd floor at our Hotel Golden Tulip Regente
    • Accreditation to the Danish official hospitality area including Winners bar in the Pavilion area
    • Credentials will be granted to athletes, coaches, experts, board members, official guests like partners, ministers and representatives from IOC and Rio 2016.

    Please note the following:
    Minimum age: 21 years
    Connecting flights to/from Copenhagen are not included in the price.
    SAS has the full right to cancel the trip if not fully booked. If the trip is cancelled by SAS participants will receive a full refund.
    180.000 EuroBonus points will be drawn from your account immediately when signing up
    After signing up you will be contacted via e-mail and ask for full passport information for you and your travel companion. You will also receive instructions on how to settle the cash payment of 30.000 SEK by credit card in your confirmation email.
    No points and cash payment will be refunded if you cancel the trip.
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Grei den programposten hvor det er bankett med den danske kongefamilien :)
     
  3. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Stort pluss for eit for ein gongs skyld spennandes tilbud!

    Men... hvis ein tar utgangspunkt i at 1EB=10 øre så er totalprisen for 2 stk. 48k NOK, for 3 netter og economy heile vegen.

    Det vil jo verta ein unaturleg samanlikning, men hvis ein prøver så vert prisen hvis du tingar alt sjølv:

    CPH-CDG-GRU-SDU t/r Air France/Gol 17´200.- (i tillegg tjener du opp bonuspoeng)

    Hotell: Ingenting ledig ved Copacabana per dags dato, men ved hjelp av AirBnB eller hotell eit stykke unna Copacabana så får du kvalitet MINST på høgde med Golden Tulip for 15'000.-

    Billettar: Rundt 1'000.- per billett. 8'000.-

    Totalt: 40'200.-

    Med andre ord så betaler du 7'800.- for å menga deg med den danske kongefamilien(?), men det er det vel kanskje interessant for mange? ;)
     
    CaptainPoint liker dette
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Poenget her er vel at det er en ferdig pakke hvor en ikke trenger gjøre noe selv. Det er jo en kjent sak at folk ofte betaler ekstra for det :)

    Mer spesielt at de ikke benytter Star Alliance til Brasil, men heller tyr til Iberia.
     
  5. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, ser jo den. Måtte berre kjøra eit reknestykke for å sjekka kor bra/dårleg tilbud det var.
    Og ja, det var eigentleg den tingen eg reagerte mest på, at dei nyttar seg av Iberia.

    Men TP/AV/LH vart kanskje for dyrt? :)
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Dette synes jeg var ett spennende tilbud og sikkert noe jeg kunne ha vurdert å hive meg med på. Enig i at det er kostbart og synd at det er med Iberia, men mange er nok villig til å betale prisen så lenge man slipper å arrangere noe selv. Det burde også være mulig å oppgradere til Business, men det kan man kanskje ordne direkte med Iberia.
    Av erfaring så er det også vanligvis vanskelig å skaffe billetter til slike store arrangementer og her slipper man jo å tenke på det også. Men tydelig at denne eventen først og fremst er for danske statsborgere og jeg tror jeg velger å tømme EB-kontoen min på noe annet ;)
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    En del billetter er allerede solgt ser jeg, så dette er tydeligvis noe som settes pris på. Personlig er jeg enig i at prisen er stiv. Det er også litt kjedelig at noe som markedsføres mot Premium segmentet deres er billetter i economy som starter kl 0600 med innsjekk og tur via Madrid.

    Men en kan ikke alltid få i pose og sekk :) Uansett topp at SAS fortsetter med disse stuntene, syns alle har vært bra forslag til nå. Poengene renner inn, så jeg hopper nok på en av disse snart.
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig. Konge at SAS legger opp til noe slikt.
    Kjedelig med eco og Iberia, samtidig har vel SAS mye codeshare med de?
     
  9. mka83

    mka83 MR in progress.

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Synes da prisen er ok, alt det man får tilgang til, tenker hvis man har egen business finnes det nok ikke et bedre sted i 2016 å finne nye partnere og forretnings forbindelser.
    • Official Olympic reception and dinner at the Yacht Club do Rio de Janeiro
    • Granted credentials to the official hospitality area in the conference area on 3rd floor at our Hotel Golden Tulip Regente
    • Accreditation to the Danish official hospitality area including Winners bar in the Pavilion area
    • Credentials will be granted to athletes, coaches, experts, board members, official guests like partners, ministers and representatives from IOC and Rio 2016.
     
  10. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg synes prisen er veldig grei. Skulle virkelig ønske jeg hadde råd til dette, da hadde jeg kastet meg på med en gang!
     

Del denne siden