Eeeeeendelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av watchaddicted, 27. mai 2016.

  1. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpeg Sitter på Flesland og for en gangs skyld skal jeg ikke på jobb, men på tur! Nice feeling :D
    Mange forsinkelser pga. tåke, men flighten min til CPH ser ut til å være sånn ca. På rute.

    Ønsker alle en super fredag!! :)
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!
    Eller kanskje ikke fult så god morgen? I går var det vinsmaking, og deretter måtte vinen skylles ned med litt øl. Og det ble så hyggelig at siste buss hjem plutselig var gått. Så da ble det taxi hjem. Heldigvis rett i seng, men badehetta er litt tett nå kan jeg kjenne. Og så har man medarbeidersamtale med sjefen som første post på programmet i dag. Noe sier meg at det ikke var voldsomt smart.....

    Enda godt det snart er helg.... Restituering i ettermiddag skal bli nais!

    God helg!
     
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,854
    Likes mottatt:
    5,481
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå utenlandskantina på OSL.

    Målet var å få gjort litt arbeid her før turen går med SK907 til New York. Har foreløpig eit ledig sete ved sia av meg i Plus, satsar på at det held seg slik. Startar dagen med kaffi og Munkholm, so får vi sjå kva dagen bringer.

    God helg!
     
  4. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    God helg!

    Fem timer igjen på jobb, før det skal arrangeres "sommerfest" med jobben. Questrooms pluss pizza og øl. Snobber det litt ned, er jo tross alt oljekrise.
     
  5. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har det! Selv sitter jeg på fabrikasjonssite i Port Harcourt i Nigeria. Vernesko, hjelm og briller er fantastisk å gå med når det er 30+ grader og enorm luftfuktighet. ;)

    Men ha en god tur!
     
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, briller er ille når det er 30+... :D

    God ettermiddag fra Oslo!
    Har akkurat vært en liten tur på Hotel Opera og bestilt meg to dresser fra en omreisende skredder. Skal ha "purple-party" i oktober, og må jo stille i dress da. Classy må man jo være. Så får vi se hvordan kvaliteten er, men det er i alle fall ullstoffer og to dresser og to skjorter kom på 5700,-. Har ikke fortalt kona enda, men har lært her inne at prisen da bare er drøye 2.500,-. Godt tips!
    Ha en strålende weekend alle sammen!
     
  7. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag ettermiddag! Her sitter man på 4H på vei til Tokyo. Ser veldig bra ut så langt... :)
     

    Attached Files:

    braathens safe liker dette
  8. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    A very good choice. God tur.
     
    TOS liker dette

Del denne siden