Ein cruisejomfrus bekjennelser. Ein frykt av blå drinker, paraplyer, rullatorer, buffet og kø

Tråd i 'Reisebrev' startet av ValdresBjarne, 03. des 2019.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Del 7:

    Konklusjonen:

    Frå før har eg bodd på All-inclusive, og har komme fram til at eg ikkje er noko fan av det(eller eg hater det). Då har det vore buffet, og det har eg aldri vore fan av.

    Eg er avhengig av god mat, og elsker variasjonen av mat rundt om kring i verda. Lokale ingredienser og lokale kulturer er viktig for meg.

    Dette finn du ikkje på cruise, og på vårt cruise så var det ein overvekt av personer frå Asia som jobba i ein turnus på 7mnd på og 2-3 mnd av. Når det er sagt, så følte eg at eg fekk ta del i kulturen av nokre av desse, og dei utførte sine oppgåver på ein god måte, og det er urettferdig å samanlikne maten om bord med det ein får rundt omkring i verda, når ein går inn for å få god mat.

    Me hadde 4 dagers cruise, og eg må få seie at eg begynte å bli vand til cruise på siste dagen, og synes det var ein behagelig måte å reise på. Eg synes sørvis-nivået var høgt, og det var ein stemning om å gjera dette til bra for alle ombord. Hovedrestauranten redda meg, samt dei små smakene me fekk på våre stopp. Eg likte også Miami, og det utgjer også ein del av denne reisa.

    Vil eg reise på cruise att?

    Tja
    Eg ville aldri cruisa i middelhavet, då eg føler bil er mykje betre her, men eg kan faktisk vurdere det i Caribien eller andre plasser med mykje øyer, gjerne då på ei vekes cruise. Det er behageleg å reise rundt på denne måten, sjølv om ein mister ein del av det lokale tilsnitten, men det kan ein få om ein oppsøker det på dei ulike stoppene.
    Det var betre en eg venta, men eg blir nok aldri ein cruisefantast, og eg har ikkje planlagt mitt neste cruise.

    Edit: Det er også eit spørsmål om sosial dumping, bærekraft(litt dobbeltmoral) og overturisme for min del.
    Det var 5 skip inne i Nassau når me låg der, men det gjekk greit når me hadde gått ut av turiststraumen
     
    Last edited: 06. des 2019
    cuivien, geddi, Sonictravel and 11 others like this.
  2. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Det er der vi har landet også. Man kan få en fin sampler av kulturer, men skal du oppleve noe må du må du av det beskyttede havneområdet og utforske stedene. Det hadde tatt seg ut om cruiseturister i Oslo så bare cruiseterminalen

    Etter vårt første cruisestopp i Mexico fant vi ut at vi ville se mer, så vi endte opp med å dra tilbake til Tulum noen år senere for å snorkle i xenoter, teste Xcaret park, se på dyr og bare slappe av.

    Jeg elsker nok cruise mer enn madammen, det er første gang jeg klarte å slappe av. Det var så deilig å ta med seg hotellrommet på tur, og jeg synes matutvalget (på Oasisklassen) var enormt. Nå har vi vært på Harmony 3 ganger og jeg har enda ikke sett og gjort alt..

    Takk for en bra rapport! Det var fornøyelig lesing. Jeg har ikke cruiset med Celebrity selv, men jeg har vært ombort i infinity og tatt en titt :) Tror vi kanskje vil teste Edge eller Silhouette en gang i fremtiden
     
    Tonjemo and Eddie47 like this.
  3. Hanen

    Hanen Medlem

    Innlegg:
    92
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Hei
    Celebrity er regnet som litt bedre standard enn RCCL. Er under samme eierskap, men en annen målgruppe. Gjestene hos Celebrity har en høyere gjennomsnitts alder og det er mye mindre barn på disse båtene.
    Har reist med begge og Celebrity er best om en reiser som par og RCCL med feks Oasis klassen er det klart beste valget om en skal ha med barn.
    Jeg har jobbet på cruise i 23 år (slutta i 2008) og drar framdeles på cruise med kona, er en flott form for low stress holliday.
    Har inntrykk av at alle er positivt overasket etter sitt første cruise.
     
    Finnks liker dette
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Del 7, Epilog:

    Etter cruise, så endte me opp nokre timer på Dolphin Måll før flyet gjekk, og eg er ikkje noko stor shopper, men finadet kar, dette var litt anna en i Valdres.
    Generelt så syner eg at det å gå ut å eta i USA var dyrt, men shopping det var noko anna. Det var også black week og 60-70% på heile butikken var ganske vanleg. Var bra me kun hadde nokre timer og kun ein stk ekstra bag med oss, då det vart fullt.

    Elles er flyplassen MIA ganske totalt ubrukeleg, sjølv om det var effektivt på ankomst og ikkje så alt for lange avstander.
    SAS Biz på retur funka også veldig bra på heimreise, og hadde kanskje det beste crewet eg har opplevd på SAS! Fekk noko veldig god amerikansk ost som faktisk var høgdepunktet, saman me appelsinjuicen til frukosten, som var uvanleg god.

    No ser det ut til at Diamant er sikra eit år til, ettersom det var 120 000 poeng for meg på beste tilgjengeligheit, og det er då nette på drøyt 95 000 poeng. Dette er ein ganske god deal, jamfør å kjøpe go og oppgradere med poeng, eller endå verre, kjøpe bonusbilletter og oppgradere dette for poeng...
     
    Tonjemo, cuivien, Kristian and 8 others like this.

Del denne siden