Ein sunnfjording til Sambandsstatane

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 22. mai 2022.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor tar du vare på denne "sandwich'en"?
     
  2. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Eg tykte ikkje den var like god som deg då nei, men nokre av dei beste øl eg har drukke var før pandemien då SK hadde egen ølserie kalla Wingpin saman med Mikeller, ekslusivt for SK biz longhaul.
    Kos deg vidare på turen! Dei har mykje godt øl i LAX også.
     
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Haha! Eg avslutta visst setninga midtfjords. Den smakte heilt forferdelig. Klarte ikkje å ete den. Hugsar ikkje sist eg fekk servert noko like fælt. Sandwichen er nok (vonaleg) deponert ein stad i Tsjekkia.
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Det har dei. Eg ser dei har ein del bryggeri downtown. Tek gjerne imot tips om gode bryggeri
     
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    No gjekk dei med tralla gjennom her. Ny servering før vi landar?
     
    markus, Jonkebassen, RoadKing and 3 others like this.
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    No gjekk dei med tralla gjennom her. Ny servering før vi landar?
     
    Earl liker dette
  7. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Rakk bare å besøke desse(sjå link nedanfor), dei har fleire lokasjonar i LA. Hadde veldig bra utvalg på tap i Hollywood.
    Men funksjonen «Nearby Venues» i Untappd kjem ofte med bra forslag også. Var vel sikkert slik eg fant denne plassen.
    https://www.stoutburgersandbeers.com/
     
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Det vart litt god mat før vi skal til med innflyginga på LAX. Rugbrød med skinke, samt melon og appelsin til dessert. Dette blir bra. Bør ein forresten ta shuttle eller Uber til hotellet?
     

    Attached Files:

    Earl, OyvindN, paron and 7 others like this.
  9. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    604
    Bonuspoeng:
    93
    For å ta vanlig Uber så må* du ta en shuttle til LAX-it omerådet som ligger bortenfor terminal 1, så hvis hotellet tilbyr shuttle kan vel det være like kjapt.

    Uber Black får vel fortsatt lov til å plukke opp ved terminalen.

    *Jeg pleier å rusle bort til LAX-it selv om shuttle bussene kommer ofte, så sparer neppe noe tid. Tar vel ca 15 min fra terminal B (Tom Bradley). De gangene jeg har bodd på Hyatt Regency har jeg også bare ruslet bort selv om de tilbyr shuttle, dette hotellet ligger et par minutter lenger bort enn LAX-it.

    upload_2022-5-23_19-54-49.png
     
    Last edited: 23. mai 2022
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Uber Black henter ved terminalen, sjekket da jeg landet.
    Tok shutlebussen til LAX-it og der var prisen på vanlig Uber nesten det samme som Uber Black fra terminalen.
     
    Sunnfjordingen and Spielhaug like this.
  11. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,897
    Bonuspoeng:
    183
    Gjelder det samme for Lyft? Tenkte å prøve de siden jeg da får bonuspoeng hos Hilton :cool:
     
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Ja .. det gjelder også vanlige taxier
    https://www.flylax.com/lax-it
     
  13. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då var ein komen på hotellrommet. Slett ikkje verst for 116USD/natt inkl skatt. Eg gjorde det enkelt og tok ein taxi til hotellet. Den letta meg for ca 85 USD inkl. tips. Jaja. Sopass får ein tåle. No står ein liten cowboystrekk på timeplanen før turen går opp til Walk of Fame området for litt mat seinare.

    CDA4363A-AEFB-4B08-A317-1DC9122BD889.jpeg
     
    markus, EndreD, Stuttfeiten and 17 others like this.
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, og Lyft var også billigere i de fleste tilfeller da jeg jeg var der for noen uker siden. Greit å sjekke begge tilbydere når man skal reise.
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor bor du? (Kan hende du har skrevet det tidligere, men da har jeg ikke fått det med meg..)
     
  16. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Hollywood Hotel. East Hollywood.
     
    holmen liker dette
  17. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då var ein vakna etter ei lang natts søvn. Dagens gjeremål er å hente ut leigebil, so får vi sjå kva anna som kan friste. Eg kjenner i alle fall at det snart er på tide med frukost, men dessverre er det vel ikkje mykje anna enn Denny’s i nabolaget som er opna.
     
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Rapport frå flyturen over
    Det var stas å omsider få litt valuta for poenga mine. Alt var jamnt over mykje mykje betre enn ei økonomiklasseflyging, som det har blitt før om åra. Dette var fyrste turen min ut av Europa sidan 2015, men det vart ein del turar både austover og vestover i åra før 2015.

    Setet var godt og behaglig å både sitje i og ligge i. Det var ingen problem å få seg nokre timar søvn etter at eg fann ut at det var øyreproppar i ammenity kittet. Dei stengte effektivt ute både flystøy og snorkinga til dama i 1A. Eg sat i 2A. Flyet var ein A350.

    Maten var veldig god, i alle fall samanlikna med økonomiklassemat. Det smakte jo faktisk slik mat skal smake. I tillegg vart det godt med påfyll frå CC under vegs. Eg mista tellinga på antalet champagneglas, men det er vel slik det skal vere? Det vart med to Mikkeller IPA.

    IFE var ikkje all verden etter min smak, sjølv om utvalet må kunne seiast å vere bra. Skjermen var fin og moderne og fungerte som den skulle. Eg fekk sett tre episodar med Simpsons og åtte med Kominsky Method.

    Eg gledar meg allereie til å fly SAS biz igjen. Det skjer om ei veke frå SFO.
     
    markus, kjeeli, EndreD and 25 others like this.
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då var frukosten innteken. Det var filippinsk i dag. Dei opna 0630 og ligg like ved hotellet. Eg trur eg skal innom dei seinare å få meg ein Halo Halo.

    5AC2914A-EB68-45CC-A668-80815F4EEB82.jpeg

    No skal eg planlegge korleis eg skal komme meg til flyplassen (igjen) for å hente automobilen eg har tinga. Lyft skal ha nesten 50 dollars for å frakte meg, so eg har tenkt å prøve meg på metroen til Union Station og buss vidare. Det skal i følge internetten berre ta 20 minuttar lenger tid. Fyrst skal eg i alle drikke opp kaffien min og beundre den raude vasskanna som står til pynt her.

    44207774-F9F2-470B-903B-3A0D77E7EF42.jpeg
     
    markus, kjeeli, Arvid1410 and 15 others like this.
  20. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    No skal eg snart ut med femstjerners buss for å hente bilen. Eg kunne visst ha tinga ein bil med avhenting på Union Station eller på Wilshere. Jaja.

    ED3B8AF0-74ED-4D94-A049-90A3285EE37B.jpeg
     
    markus, Arvid1410, Flymunda and 8 others like this.

Del denne siden