Ein sunnfjording til Sambandsstatane

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 22. mai 2022.

  1. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då har eg gått ombord og hugsa på å ynskje CC ein happy International Flight Attendants Day. Ei av dei som steller med oss i business tilbydde seg å ta jakka mi og låse den inn under take off. Eg trur ikkje det er mange andre som har gjort det. Smått imponert av meg sjølv.
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Eg trur eg kom på CC si godside då eg gjekk ombord og yngste dei ein happy «International Flight Attendants Day». Frøkena som serverar på F/H-rekka mista til og med eit glas champagne i golvet slik at ho søla på både 1F-armlenet og golvet. Om det var underskrivne sin sjarm eller eut reint uhell som var orsaken skal vere usagt. No er det DDE på øyra og snart eit toalettbesøk. Rai rai!
     
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Kapteinen seier han skal klare turen på 9t45min. Faen. Det er litt for kort tur…
     
    Kristian, Calling, Earl and 4 others like this.
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    På plass i 1H. Då er det berre å nyte resten. Eg får seie som fireåringen heime; eg elskar å fly. Snart attendeskubb (eller «push back» som some kallar det).

    Snorkfrøkena er forresten lenger bak i kabinen. Ein eldre herre sit i 1A. 1E og F er ledig. Rai rai!
     
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Snorkfrøken er godt plassert i 5H. Her i 1H er alt vel. Cola, Charles H og hod musikk på øyret. Det vart ein long taxerunde, og i følge IFE tok vi av litt aust for Sacramento. Eg er ikkje overraska.
    71A7587D-2CF4-42FA-87F1-C844C43D8491.jpeg
    Heldigvis hadde eg god musikk på øyret.

    DC324179-6247-4E06-AA5A-81D1292A5FF5.jpeg
    Ikkje lenge etter take off (frå Sacramento?) fekk vi sjå Lake Tahoo. På nordsida av denne innsjøen ligg sjølvaste Ponderosa-Ranchen til The One & Only Ben Cartwright.
    CEC8E3F4-E20F-42C9-9B2A-53D69CEDE87D.jpeg
    Cartwrightane held til heilt til ffffffingstre i biletet
     
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    I SAS business er alt vel. Vi vert godt bortskjemt. Godt i glaset

    CC415831-D3B6-49A0-8CF9-7B502C532A78.jpeg

    på bordet

    E58F4409-FFEF-4E57-A857-9795FB02A15B.jpeg

    og på skjermen.
    6F289466-7030-4ADD-BF59-19F8D2684D6A.jpeg
     
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Knallbra morgenunderholdning med betrakninger fra lounge og fly, men hva i all verden har skjedd med Polaris-burgeren? Her er den på Newark i 2019.

    B35A2B7B-1D02-4BC3-A0C7-B27690B968A5.jpeg
     
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle gjerne hatt nokon baconstriper.
     
    Flyingdutchman liker dette
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då var ein våken og har konsumert frukosten. Berre ein god time att til vi landar på CPH. Der skal eg etter planen vere i 3,5t før ferda går vidare til OSL og etter ytterligare 6t går ferda over fjellet til FDE og heime. Det skal bli godt.
     
  10. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då var eg heime igjen og i seng! Det vart monaleg kortare stopp på OSL enn eg forventa. Widerøe fekk meg med på eit tidlegare fly. Då var vi landa litt over 1900, og heime før 2000. No skal eg sove. Skriv meir seinare.
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen hjem!
     
    Sunnfjordingen liker dette
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med vel gjennomført tur i de mer eleverte klasser, med slik erfaring må du kanskje vurdere å gå over til bokmål?

    Takk for en flott tur … så stedene og turen foran meg med dine artige beskrivelser. Nesten så jeg var med ….
     
  13. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Godt å se at du kom deg på tur - og vel hjem (så får vi håpe Polaris-burgeren imponerer mer neste gang ;) )
     
    Sunnfjordingen liker dette
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen hjem og takk for at vi fikk være med på turen :)
    Flott å avslutte med ekstra service fra WF, alltid fint å komme hjem tidligere enn planlagt!
     
    Sunnfjordingen liker dette
  15. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    816
    Likes mottatt:
    3,304
    Bonuspoeng:
    93
    Velkommem tilbake til fagre Sunnfjord og takk for turen!

    Ingenting får deg meir ned på landjorda etter å ha svinsa rundt blant dei eleverte enn ein tur med Widerøe!
     
    Last edited: 02. juni 2022
    Sunnfjordingen liker dette
  16. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då var eg omsider utkvilt. Det tar på å reise i dei eleverte klassar. Både SAS Plus og Widerøe Øko var ein liten nedtur. Sjølve heimreisa var ganske begivenheitslaus. Etter at eg hadde sett ferdig The Searchers på IFE la eg meg til å sove og vakna til frukost. Etter landing i CPH gjekk eg til gulloungen og fekk meg eit «resting room» å kvile på nokre timar før eg fekk meg litt pasta og kylling, gjekk til gate og fauk til Oslo. Etter ein runde i taxfreen henta eg ut bagasjen og sjekka inn hjå Widerøe, som var so greie å sende meg heim med eit fly som skulle gå om ca 35 minutt.

    Eg er visst blitt litt forkjøla på turen. Det skuldast nok dessverre hotellet eg valde i San Francisco.

    Om hotella på turen:

    Hollywood Hotel i Los Angeles ligg rimelig greit til i East Hollywood. Det er gangavstand (om du har god tid) til Hollywood Blvd og attraksjonane der. Elles er det ein tbanestopp rett ved hotellet som og kan ta deg dit, samt til andre delar av Los Angeles for ein rimelig penge. I Los Angeles bør ein uansett ha leigebil for å komme seg rundt. Byen er svær.

    Eg har budd på hotellet ein gong før. Då hadde dei ein veldig god frukostbuffet som dessverre var covidstengt no. Elles er kvaliteten på hotellet ok. Det har eit svømmebasseng og ein gym som eg aldri har prøvd. Eg valde hotellet grunna pris og lokasjon. Førre gang eg budde her (juli 2014) hadde dei kampanjeprisar for langtidsbuande. Eg budde då der 13 netter. Denne gongen var prisane veldig volatile over tid i tillegg til å variere veldig frå bestillingssider som Expedia til hotellets eiga nettside. I vekene før eg tinga var høgaste snittpris eg observerte 217 USD + parkering og skatt pr natt (Expedia). Eg enda opp med å få rommet for 100 USD pluss parkering og skatt pr natt. Totalt ca 150 USD pr natt. Eg vil nok vurdere å bu her neste gong og. I alle fall om eg klarar å lande ein like hyggeleg pris, frukosten er tilbake og madammen førehandsgodkjenner bassenget.

    Chancellor Hotel i San Francisco trur eg nok ikkje vert valgt neste gong. Hotellet ligg rett ved Union Square, og var soleis supersentralt. Det kryr imidlertid av hotell i området. Det er ein del år gammalt, og sjølv om mykje er pussa opp fekk eg inntrykk av at dei hadde gitt seg når dei var ca 80% ferdige. Mellom anna var handklestativet fult i rust, baderomsvifta bråka voldsomt og vifta i taket var umogleg å få av etter at eg fyrst hadde fått den på. Den gjekk dermed heile tida, og er truleg grunnen til at eg vart forkjøla på slutten av turen. Det var bra kaldt på rommet om morgonen. Eg måtte ut med vel 1500kr pr natt, so det var so absolutt ikkje eit spesielt billig hotell.

    SAS Business på A350
    Flyturane var begge veldig bra. På turen over hadde eg sete 2A medan eg hadde 1H heimover. Det var tilstrekkelig med beinplass på begge for mine 184 cm. Eg kunne fint strekke meg heilt ut når eg skulle sove. Eg sov nok best på utreisa i 2A, men det skal seiast at eg berre sov nokre få timar natta før utreise, samt at eg var bra forkjøla på heimreisa. 2A var nok og hakket meir privat enn 1H, men samstundes er adgangen til midtgangen enklare i 1H. Ein får seg ein fin flytur uansett.
     
    Kristian, Earl, tobeornot999 and 15 others like this.
  17. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for turen. Det ser ut som èin enkel mann frå Vestlandet har hatt èin gjev tur
    Å reise for seg sjøl er noe som fleire bør gjere. Sterkt undervurdert
    Me sjåast på meste ferd i vesterled
     
    Spielhaug, Sunnfjordingen and Eddie47 like this.
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen :)
     
    Sunnfjordingen liker dette
  19. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for turen!
     
    Sunnfjordingen liker dette
  20. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen hjem og takk for turen! Ser Polaris-burgeren i Newark fortsatt har brød, så krysser fingrene for at det var en kortvarig mangel.
     

    Attached Files:

    Sunnfjordingen and Spielhaug like this.

Del denne siden