Ekstra frakt på AviationTag

Tråd i 'Reisedeals' startet av Rgjertsen, 23. juli 2018.

Tags:
  1. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg leste artikkelen IF skrev om tilbudet fra aviationtag.com med tag laget av en av SAS sine 737.
    https://insideflyer.no/eksklusivt-tilbud-pa-unike-bagasjemerker-fra-aviationtag-com/
    Bestilte denne for noen måneder siden, men hørte aldri noe mer om at de var sendt eller noe. I dag fikk jeg mail om at de hadde fått de i retur da jeg ikke hadde hentet dem ut på posten.
    Jeg har ikke fått noen varsler eller noe om at denne kunne hentes og nå må jeg betale 7 euro i ny frakt.
    Noen andre som har opplevd dette?
     
  2. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk hentelapp i posten når pakken fra Aviationtag var klar til henting.

    Her er det vel posten i Norge som har sviktet? Butikken kan vel ikke ta ansvar for at posten ikke klarer å gjøre jobben sin?
     
  3. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Så lenge de har fått korrekt adresse på pakken, er det nok hos posten det ligger, ja. Bare litt irriterende å måtte betale helt ny frakt pga dette..
    Synes 7 euro var litt mye for det jeg antar kunne vært et brev?
     
  4. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    955
    Likes mottatt:
    5,168
    Bonuspoeng:
    163
  5. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Hadde vært litt enklere om jeg hadde fått dette. Får heller etterspørre det denne gang.
     
  6. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,567
    Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk også mine i rekommandert. Fikk lapp i postkassa om sendingen.
     
  7. Enhanced

    Enhanced Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Opplevde det samme selv nylig med noe jeg hadde bestilt fra Utlandet. Fikk ingen hentelapp og pakken gikk i retur. Skrev klage til Posten Norge (det var de som håndterte pakken innenlands), og fikk umiddelbart medhold på at de skulle dekke ekstrautgiften jeg nå fikk med å måtte få pakken sendt nok en gang. De skyldte på at de hadde hatt problem i det siste med å skrive ut hentelapper.
     
    NoLimit liker dette
  8. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
  9. lobster

    lobster Medlem

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk min første rett i postkassen, mens nummer to måtte hentes på Posten. Bestilt med en ukes mellomrom.
     
  10. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Da skal jeg sende de en mail og se hva jeg får til svar :)
    Ja, jeg har registrert alt dette.
    Jeg forventet også at dette var en pakke som var liten nok for postkassen. De er tydeligvis litt usikker?
     

Del denne siden