Jeg leste artikkelen IF skrev om tilbudet fra aviationtag.com med tag laget av en av SAS sine 737. https://insideflyer.no/eksklusivt-tilbud-pa-unike-bagasjemerker-fra-aviationtag-com/ Bestilte denne for noen måneder siden, men hørte aldri noe mer om at de var sendt eller noe. I dag fikk jeg mail om at de hadde fått de i retur da jeg ikke hadde hentet dem ut på posten. Jeg har ikke fått noen varsler eller noe om at denne kunne hentes og nå må jeg betale 7 euro i ny frakt. Noen andre som har opplevd dette?
Jeg fikk hentelapp i posten når pakken fra Aviationtag var klar til henting. Her er det vel posten i Norge som har sviktet? Butikken kan vel ikke ta ansvar for at posten ikke klarer å gjøre jobben sin?
Så lenge de har fått korrekt adresse på pakken, er det nok hos posten det ligger, ja. Bare litt irriterende å måtte betale helt ny frakt pga dette.. Synes 7 euro var litt mye for det jeg antar kunne vært et brev?
Opplevde det samme selv nylig med noe jeg hadde bestilt fra Utlandet. Fikk ingen hentelapp og pakken gikk i retur. Skrev klage til Posten Norge (det var de som håndterte pakken innenlands), og fikk umiddelbart medhold på at de skulle dekke ekstrautgiften jeg nå fikk med å måtte få pakken sendt nok en gang. De skyldte på at de hadde hatt problem i det siste med å skrive ut hentelapper.
Har dere registrert mobilnummer og epost på Posten sin app? https://www.posten.no/sporing-kundeservice/sporingsapplikasjon
Jeg fikk min første rett i postkassen, mens nummer to måtte hentes på Posten. Bestilt med en ukes mellomrom.
Da skal jeg sende de en mail og se hva jeg får til svar Ja, jeg har registrert alt dette. Jeg forventet også at dette var en pakke som var liten nok for postkassen. De er tydeligvis litt usikker?