Hm. Har fri-fri da og kan godt bli med. Men om jeg skal bli med så må det bli (minst) Biz begge veier og sterkt rabattert.
@Flemming Poulsen ? Det som gjør denne flighten ekstra spesiell er at det er en av de første flightene om ikke den første med to klasse A380 for Emirates. Mer om konfigurasjonen: http://onemileatatime.boardingarea.com/2015/07/29/emirates-a380/ Usikker på om hva som er mest interessant: 1.des DXB-CPH eller 1.des CPH-DXB. Er sikkert mest blest rundt CPH-DXB avgangen. Første skandinaviske A380 rute..
Bare at læse Bonusfeber.dk for info om config http://bonusfeber.dk/saadan-emirates-615-saeders-a380/ Lad os prøve at tage en dialog med Emirates omkring mulighederne. Umiddelbart tænker jeg dog at det bliver svært at lave et lignende oplæg som sidst, allerede så kort tid efter. Specielt fordi det var så unikt og det ikke var noget Emirates havde gjort tidligere eller normalt gør Men en muligheden kunne måske være at se om vi kunne få en "special price" på afgangen d. 1. december og så springe arrangementet i Dubai over. Er dog ikke sikker på hvor meget PR de laver omkring det. Ruten er trods alt ikke ny og at configurationen er anderledes på flyet tror jeg ikke at de ser som grund nok til at lave PR omkring det. Lad os se på det...
Bra! De fleste ville vel vært superfornøyd om dere klarte å fikse samme priser som sist. De har jo tross alt en del seter både foran og bak som skal fylles. Ingen forventer at det blir reprise på det strålende opplegget fra i fjor, men @John in The Tower burde klare å fikse en omvisning i tårnet på DXB.
Meldte interessen for dette i en annen tråd her for en stund siden, men er så absolutt interessert dersom det fikses hyggelige priser og et lite opplegg av noe slag i DXB Tar et ørlite forbehold om at jeg får gjort om på en allerede planlagt HKG tur.
Veldig veldig interessert ved sånne ganske gode priser på Biz. Og ett gullkort som restulat hadde heller ikke vært dumt.. Selv om jeg har en "unødvendig" Hong Kong tur senere i måneden skal jeg få presset dette inn.