Mens vi venter på mer spennende lanseringstilbud. http://www.emirates.com/no/english/...ecial_fares.aspx?intcid=HPFares-637518-222298 Johannesburg, Durban og Ho Chi Minh til rundt 20.625 i business-klasse og Ho Chi Minh til 5700 i økonomiklasse er vel det som stikker seg frem her. Disse må bookes ila. 14. mars:
Hmmm, jeg kommer til å reise til til Ho Chi Minh i jobben i løpet av dette året, dette åpner jo spennende muligheter for meg. Håper på et kanon lanseringssalg!
Hmm. Dette blir jo spennede. Prisene ligger per nå ganske mye høyere enn ex ARN, så om man skal fly F lønner det seg klart å fly via Stockholm. Blir spennede å se om det kommer noen skikkelige tilbud etter hvert.
Det er vel kun lastet opp standard priser foreløpig, regner med det kommer litt snacks etterhvert ifm med lanseringen. Tror dette kan bli en bra tråd på sikt
Da har Emirates lansert noen tilbud fra OSL som er litt mer overkommelige enn sist gang. Et par godbiter: OSL-DXB 3520,- eco OSL-BKK 15 565,- biz Se resten av tilbudene her.
Sjekket litt historikk og Emirates sendte ikke ut F tilbudene EX-Stockholm før i Juni. Og oppstart var vel omtrent samtidig. Så jeg sitter på gjerdet.
15% avslag på Emirates fra Oslo for Avis kunder: fikk denne her på e-post nå, det gir f.eks BKK for ca 14100 t/r i business, så litt rimeligere enn vanlige tilbudet fra OSL akkurat nå. Make the most of an exclusive offer for Avis customers. Enjoy 15% off fares in Economy Class and Business Class when you fly from Oslo, one of the newest destinations to join our European network. Choose from over 140 inspiring destinations, whether you want to explore somewhere you’ve never been or catch up with friends on the other side of the world. Savour every moment of your journey on board, with world-class service, up to 1,800 channels of entertainment and regionally inspired gourmet cuisine. To make the most of this exclusive offer, simply book your flight using the promotional code NOAVS14. Become an Emirates Skywards member and you’ll also earn Skywards Miles on your flight. Booking Book by 6th November 2014 for travel between 6th October and 10th December 2014.