God morgen fra hovedstaden. Null planer for dagen - men våkner uansett til samme tid Fortsatt ustabilt vær - men innendørs er det hyggelig med stearinlys og dagens ferske aviser. Ha en fin lørdag!
God lørdag fra Rogaland. Her har en sovet litt ekstra men nå blir det frokost. Siden tar jeg sikte på å gjøre meg ferdig med et oppussingsprosjekt nede i kjelleren før det i kveld blir hyggelig garasjefest hos en kompis. Ha en glitrende bra lørdag
God morgen fra hovedstaden. Litt trøtt i trynet, semestertstartsuker gjør ikke akkurat underverker for dagsformen, men det går jo greit. Har lagd meg litt frokost og ting føles mye bedre. Skal nok en gang ut i kveld, feire bursdagen til en kamerat og det er da man innser hvor godt det er at man har søndager.
GOD LØRDAG! Slet med å sove i natt da jeg gleder meg så mye til i dag. Denne dagen har jeg gledet meg til siden jeg satt på siste hjemmekamp på Old Trafford tirsdag 6. mai og så United slå Hull 3-1... 13:45, da skjer det! Premier league er snart i gang!
Guten morgen fra Lillestrøm. I går var det litt bursdagsfeiring og det sitter pussig nok litt igjen i kroppen. Men... Man får trø seg opp og ut, og se om man ikke kan gjøre noe fornuftig. Eventuelt ufornuftig. Ha en fin dag
God midt på dagen fra det Sørlandske! Her var det deilig å få sovet ut litt etter ei lang uke! Været er ikke så verst her, og nå er vaskehjelpen kommet på besøk og satt i gang med skrubbingen. Lurer på om hun skal vaske meg også? Føler meg nokså skitten jeg også. Hadde en produktiv kveld i går med å produsere 3 artikler for Bonusfeber. Og det ble feiret med noen glass med noe godt i etterpå. Dog ikke så galt at dagen i dag er ødelagt. Nei, nå må man vel igang med å gjøre litt indretjeneste selv også! Er det rart jeg drikker?
Semesterstartsuker gjør enda mindre underverker om du prøver å snu klokka fra amerikansk tid til norsk tid...