En glad lørdag ønskes deg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 16. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Null planer for dagen - men våkner uansett til samme tid:) Fortsatt ustabilt vær - men innendørs er det hyggelig med stearinlys og dagens ferske aviser. Ha en fin lørdag!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,778
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Rogaland. Her har en sovet litt ekstra men nå blir det frokost. Siden tar jeg sikte på å gjøre meg ferdig med et oppussingsprosjekt nede i kjelleren før det i kveld blir hyggelig garasjefest hos en kompis.

    Ha en glitrende bra lørdag :)
     
    EB liker dette
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra hovedstaden. Litt trøtt i trynet, semestertstartsuker gjør ikke akkurat underverker for dagsformen, men det går jo greit. Har lagd meg litt frokost og ting føles mye bedre. Skal nok en gang ut i kveld, feire bursdagen til en kamerat og det er da man innser hvor godt det er at man har søndager.
     
    Ruby liker dette
  4. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    GOD LØRDAG! Slet med å sove i natt da jeg gleder meg så mye til i dag. Denne dagen har jeg gledet meg til siden jeg satt på siste hjemmekamp på Old Trafford tirsdag 6. mai og så United slå Hull 3-1... 13:45, da skjer det! Premier league er snart i gang! :D
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen fra Lillestrøm. I går var det litt bursdagsfeiring og det sitter pussig nok litt igjen i kroppen.

    Men... Man får trø seg opp og ut, og se om man ikke kan gjøre noe fornuftig. Eventuelt ufornuftig.

    Ha en fin dag
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Sørlandske!

    Her var det deilig å få sovet ut litt etter ei lang uke! Været er ikke så verst her, og nå er vaskehjelpen kommet på besøk og satt i gang med skrubbingen. Lurer på om hun skal vaske meg også? Føler meg nokså skitten jeg også.

    Hadde en produktiv kveld i går med å produsere 3 artikler for Bonusfeber. Og det ble feiret med noen glass med noe godt i etterpå. Dog ikke så galt at dagen i dag er ødelagt.

    Nei, nå må man vel igang med å gjøre litt indretjeneste selv også! Er det rart jeg drikker?
     
  7. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Semesterstartsuker gjør enda mindre underverker om du prøver å snu klokka fra amerikansk tid til norsk tid...
     

Del denne siden