Kult! Nå brukte jeg litt tid på å komme frem til hvor bildet var tatt fra, men skjønte det til slutt. (Bor på «andre siden» av konsertarenaen.) Har sett på diverse nabolagssider at det var litt av et show. Her i Florida er det naturen som står for pyroshowet. Ganske spektakulært det også. Har begynt å tenke på hjemreisen, kan ikke si at LH imponerte på veien hit. Men virker ganske umulig å oppgradere. I tillegg ble leg nr 2 flyttet så det blir 5-6 timer i loungen på FRA. Men men, fortsatt mange feriedager igjen Ha en fin uke alle sammen!
God morgen. Jeg satt hjemme og kjedet meg i går med akutt reisefeber, det endte med spontan tur til et nytt land. Flybillett bestilt for 5 timer siden, så det har blitt begrenset med søvn. To be continued.
Midnatt på Bonaire og siste sommerterieuke starter. Sitter på brygga og koser meg med en Bougund men snart er det sengetid, opp alt 06:30 for å være klar for utflukt med Dive Friend Bonaire, Utsikten akkurat nå opp mot huset:
God altfor tidlig morgen fra Color Line kaia i Larvik. Super Speed 2 skal ta Halsen G14 til treningsleir og cup i DK i en uke. Ikke helt som LH F .. Ha en flott uke!
God morgen. Natteravner og morgenfugler har gitt sine bidrag, nå kommer resten av flokken. I dag er det T-0 til nytt reisemål, nytt hotell, nytt språk(?), og nye historiske bygg/ruiner for yngstemann i truppen. Ha en fin dag og god ferie! PS Anbefaler dagens Lunsj, Kjell er en av oss. https://e24.no/
Utrolig mye folk på toget og i avgangshallen kvart over 5 i dag, men brukte fortsatt under 15 minutter fra toget via bagtag, bagdrop og sikkerhetskontroll. Gardermoen er en effektiv flyplass! Turen går med Flyr så frokosten ble i OSL Lounge. Synes det er rart at det ikke finnes sprit eller våtservietter noe sted. Første tur fra den nye non-schengen-terminalen, gate F31 til Dubrovnik, men det er ikke Kroatia som er det nye landet på listen. Any guesses?
Morn! Første arbeidsdag etter ferien i dag. Å stå opp tidlig er fortsatt ikke min spesialitet. Får se hva dagen bringer. Kanskje en god drink i baren på Britannia for å markere at jeg har blitt eldre igjen? Ha en flott dag dere!
God morgen fra Villa Copenhagen. Gårsdagen ble knapt tilbrakt utenfor Tivoli, barna nektet være med på noe annet Favoritten er rutchebanen fra 1914, tror jeg hadde 12 turer Imponerende attraksjon og like morsom for gammel og ung! Fikk prøvd litt annet som tok oss opp ned noen ganger. Ha en strålende mandag alle IF-ere!
På solkysten er det et j*** møkkavær! Tror det er fylt mange vannmagasiner i natt, brønnen har i alle fall fått sitt. Tenker det blir en innedag i dag, godt det er helg ..
Godmorgen fra OSL, våknet 4.30 til melding fra Sas om at min flight til Malaga kl 07.00 var innstilt og jeg var booket om til LH kl 9.50 via Frankfurt. Så da var det bare at ta et par timer mer på ryggen. Kommer frem 6 timer senere enn planlagt, så det skulle også gi litt ekstra feriepenge. Ønsker god dag til alle
God morgen fra hjemmekontoret. Vi kom hjem i går kveld etter ei natt på Brimi Sæter, og da måtte vi naturligvis også en tur innom bakeriet i Lom. Trivelige greier
God mandag ! Nostalgisk kaffekopp trengs, det var tross alt min tur til å stå opp med arvingene i «ferien»
På kontoret i dag, halvannen dag med innspurt før siste del av ferien skal tilbringes i varmere strøk. Når jeg titter ut på skyer og regn tenker jeg at det kommer til å bli helt fint å fylle opp med sol igjen. Det kan se ut som om planen min om å slå plenen før avreise ikke holder mål, da får jeg bonusen ved å ha en ekstra, ekstra godt bevokst plen når jeg kommer tilbake om et par uker. Urk - kanskje jeg må skaffe meg robotklipper? T-1 OSL-LIS-AGP
God ettermiddag frå bassengkanten i Siem Reap. Vi skriv tredje dagen i Kambodsja og eg må seie at eg har sansen for landet. Gårsdagen vart dedikert til Angkor Wat men eg må seie at eg er glad for at eg ikkje fulgte anbefalinga om minst to dagar med tempelutforsking. Sjølv om eg har interesse for historiske stadar so kan det bli for mange tempel også. Angkor Wat er uansett definitivt verdt eit besøk! Føremiddagen i dag vart brukt på utflukt til Kulen Mountain, ein heilt grei tur og forsovidt litt interessant. Vi har i alle fall fått bidrege med litt jobb til både ein guide og ein sjåfør som har hatt lite arbeid siste to åra. Guiden meinte at besøkstala på Angkor Wat no var 5% av før covid. Om dette stemmer veit eg ikkje, men det er ingen tvil om at mange her i Siem Reap har hatt det utfordrande den seinare tida. Heldigvis er optimismen gryande no. Munnbindspolitikken her er også mykje meir behageleg enn i Thailand! Dollarreservande mine er fått seg eit hardt slag medan vi har vore her då eg enno ikkje har fått lov til å betale med kort utanfor hotellet og ein annan butikk. Ha ein strålande dag alle saman!
Gratulerer med dagen til @Flyingdutchman ! Her blir det innedag i dag. Lese litt bok, og kose oss. Som alle andre dager.
God mandag fra shangrila Bangkok. Et bra hotell og spise lunsj ved og litt mer siviliserte priser enn hos naboen Mandarin Oriental. Nyt sommerdagen hvor du måtte være