En svipptur til Seoul - UA F, NH F, OZ F og LH F + litt C...

Tråd i 'Reisebrev' startet av Are, 26. aug 2017.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hyatt Incheon

    Jeg som er naturlig kjip har store problemer med å betale mye for et hotell. Var flere svært flotte hotell i sentrum, og prisene var generelt sett ganske ok. Men gitt at vi kom inn seint på kvelden og skulle fly ut tidlig på formiddagen etter 30 timer så ble det besluttet at flyplasshotell nok var det beste. Vi havner til slutt da på Hyatt.

    Turens største brøler var jo at jeg hadde booket et twin-rom og ikke dobbeltrom. Det var heller ingen mulighet til å gjøre noe med det, så vår romantiske superluksustur i F ble toppet med to separate senger. Rommet var ellers helt ok. Badekar og asiatisk type toalett for de som liker den slags.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Vi kom frem ganske seint, men vi tok fortsatt en liten tur ut for å finne et par geocacher som var innenfor gangavstand til hotellet.
     
    drsyk, Henrik, SAJblue and 6 others like this.
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Påfølgende dag var det en tur til Seoul. T-banen var ren og ryddig og hadde et praktisk kart på veggen som viste hvor vi var på vår ferd.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Det var også et kjekt lite kart over hele t-banenettet om man skulle komme i fare for å ikke vite helt hvor man burde skifte bane for å havne på sin endelige destinasjon.

    [​IMG]

    Som man kunne se på bildet over var det overraskende lite folk på banen, men dette løste seg fort og vi fikk en mer autentisk opplevelse av offentlig kommunikasjon i Asia. Det skal være trangt her, det vet alle..

    [​IMG]

    En ting som jeg fant veldig fascinerende er at det står gassmasker på alle t-banestasjoner rundt om. Det er vel en viss bekymring med tanke på Kim i nord, men om Kim nå skulle finne på noe sprøtt så tenker jeg at antallet masker ikke helt står i stil med antallet mennesker på banen..

    [​IMG]

    Uansett, vi hadde jo bare en dag så vi kikket litt på mulighetene og fant ut at vi skulle dra til Gyeongbokgung, som er det største tempelet i Seoul etter hva jeg kunne finne ut av. T-banen gikk hele veien hit så det var veldig greit. Et ganske imponerende område, mye turister tilsynelatende enda flere lokale som var her for å ta bilder av seg selv.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    På utsiden var det noen som gikk frem og tilbake og viftet med våpen og flagg. Dette var vel koordinert så det var artig å se. Forstod ikke helt hva de egentlig holdt på med, men det er vel mest mitt problem.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vi måtte jo gå inn og se litt. Flere bilder ble tatt. Her blir de ukritisk publisert, noen ser like ut, men det var fra forskjellige steder.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Innvendig var det ikke ganske forseggjort. Må ha tatt bortimot to evigheter å male alt dette.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Var ikke dårligere standard på utsiden.

    [​IMG] b

    [​IMG]

    Veldig mange av de lokale hadde flotte drakter på seg. En artig observasjon er at veldig mange bruker moderne skotøy sammen med dette. Var ikke så lett å ta et godt bilde av dette, men har gjort et forsøk i alle fall..

    [​IMG]

    En artig observasjon er at de aller aller fleste her tok bilde av seg selv bakfra mens de kikket på en va disse tempelbyggene, selv om noen riktignok så på kamera når de gjorde klar selvutløseren.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Så er det et par bilder bonusbilder..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Etter vi hadde tatt turen inne gikk vi ut igjen og da var det en god del folk på utsiden, viste seg fort seg fort at det vi hadde sett på utsiden av folk var en øvelse, og nå var det på tide å vise frem til et større publikum.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vi ble ikke stående lenge for å se, vi hadde jo sett det meste på utsiden og vi hadde et sted til på menyen for dagen. Når vi kom utenfor tempelområdet så vi at de lokale også har lagt merke til at det ikke var spesielt varmt. Så når de unge har tatt sine bilder var det på med boblejakke og hansker.. Tross alt var det ikke mer enn så vidt over null grader.

    [​IMG]
     
    Lnbre, drsyk, Henrik and 11 others like this.
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kunstverk rundt i byer synes jeg er artig. Ikke alle er like enkle å forstå seg på, men dette må jo være en slags konkylie, eller kanskje et enhjørningshorn..

    [​IMG]

    Jeg forstår ikke nevneverdig mye koreansk, men dette betyr nok noe i retning «ikke ha nesa i telefonen når du krysser gata».

    [​IMG]

    Som nevnt var det ganske kaldt i Korea i februar, så de entusiastiske tre-klemmerne har tilsynelatende sørget for at trærne ikke skal fryse så mye.. Og det er ikke bare noe jeg finner på, den oransje sier «#2016threehug».

    [​IMG]

    Videre sørover gikk vi, og vi kom til en stor og ærverdig bygning, hvor det åpenbart fortsatt var jul. I februar?!

    [​IMG]

    Videre fikk vi se et nytt minne om fortiden, Sungnyemun Gate. Dette var etter det jeg forstår en av inngangene til old-tidens Seoul. Nå var det en smule malplassert midt i en rundkjøring og med skyskrapere rundtom, men en interessant sak å se uansett. Og flott at det faktisk er noe de har tatt vare på.

    [​IMG]

    Videre så vi endelig det man tenker er typisk asiatisk.. Høye smale bygg med masse reklame og uforståelige bokstaver (for oss).

    [​IMG]

    [​IMG]

    Her var det noe marked vi gikk igjennom. Irriterende nok synes jeg tanken på slike marked er fantastisk, men jeg synes stort sett det er bare plastsøppel de selger.. Så det er lite som frister og enda mindre som blir kjøpt..

    [​IMG]

    Riktignok, vi kjøpte lunch her. Ikke ofte jeg kjøper gatemat av frykt for overdreven turistmage, det må i tilfelle planlegges godt, men her gjorde vi det. Pølse med noe som liknet pomfrittes men smakte søtt og kaldt.. Ikke en innertier, spesielt ikke med tanke på at det kostet mer enn man skulle tro at asiatisk gatemat skal koste..

    [​IMG]

    Målrettet gikk vi videre og kom over et sted som åpenbart var ment for oss.. «Smorgas – Viking style buffet», strålende ikke sant? :) Vi gikk ikke inn da vi hadde spist, men artig lell..

    [​IMG]

    I vår jakt på geocacher kom vi over et utendørs treningssenter. Disse ser man jo rundt omkring i verden, lurer på om noen faktisk bruker de. Her var det i alle fall ikke folk, men gitt temperaturen var det ikke så rart.. Utsikten var det lite å klage på i alle fall.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    drsyk, Edin, SAJblue and 10 others like this.
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Videre gikk vår ferd mot Namsangol Hanok Vilage. Dette er et «folkemuseum» for Korea. Mange forskjellige bygninger samlet sammen i sentrum av Seoul hvor man kan se hvordan livet var i gamle dager. Det var på vei til å bli mørkt som gjorde opplevelsen noen hakk bedre. Her har jeg begrenset med kommentarer så da blir det bare en drøss med bilder..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Klassisk kjøkken

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Og noen hus kunne man se hvordan de hadde det innvendig..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dette var en ganske flott opplevelse. Vi fikk se dette fint lyssatt og i skumring, svært få andre mennesker var tilstede. Kun en og annen turist. Kan tenkte meg at det er lagt mer folksomt om sommeren. Uansett, vi fant ut at det var tid for middag og hadde egentlig ingen planer, så vi tenkte å spasere mot t-banen og se hva vi fant langs veien. Kikket på en rekke menyer, og ingen steder så tilstrekkelig ut gitt vår kombinasjon av høye krav og dårlig økonomi. Til slutt fant vi en sjappe som vi tenkte, nå gidder vi ikke å leite mer.. Litt dyrt men greit..

    Dette var rett og slett en innertier! En flott koreansk grillrestaurant.

    [​IMG]

    Ukjente med hvordan dette fungerte, og med kelnere som ikke var særlig stødige i engelsk klarte vi å bestille noe biff-opplegg og en drikke til hver. Det vi ikke visste var at maten ble servert med en rekke tilbehør og disse drikkene var 0.5 liter med rundt 20% alkohol. Servert med shotglass og vann. Uansett, de fyrte så opp grillen for oss.

    [​IMG]

    Og etterpå kom kjøttet. Og hvitløk og annen kos. De kom også tilbake for å dele opp kjøttet i mindre biter for oss slik at det var letere å konsumere med pinner. Rett og slett en fryd. Vi hadde bestilt to runder med kjøtt, og det kostet ikke mange hundrelapper.. Og det var på mange måter vår avslutning av Seoul. Min kollega har sagt gjentatte ganger at Seoul er en kjedelig by osv, men mitt inntrykk er meget godt. Selv om det var bikkjekaldt.

    Neste morgen kunne vi kose oss med utsikten fra hotellet. Jeg har studert bl.a. transportøkonomi og således skulle man tro at parkeringsplass og rundkjøring er midt i blinken , men….

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dette hotellet har flere resepsjoner og vi tok bussen fra vår og videre mot hotellet. Det ble smekk fullt. Til og med de som reiste sammen som hadde tatt en to-seter hver måtte nedverdige seg til å sitte på samme rad for at ingen skulle måtte stå. Og det virket å være et stor enederlag for noen.. Lurer på om de fløy F videre.. Vi så de ikke i loungen i alle fall.. :)

    [​IMG]
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Når man kom frem til flyplassen kunne det være en viss tvil om hvilken retning man skulle gå. Høyre ja.. Nei, vent.. Venstre..! eller.. hmm… Begge sider er jo da uansett i den blå blokka så da er det vel hipp som happ ? (Ja, det er valg i morgen, politisk humor).

    [​IMG]

    Vel fremme ved innsjekk fant vi et område som var spesielt trivelig. Her hører jo vi middelklassefolk ikke hjemme, men billetten vår sier at vi gjør det. Takk for bananene, trumf!

    [​IMG]

    Vi sjekket inn og ble spurt om vi ville bli eskortert til passkontrollen. Ja, hvorfor ikke tenker vi. Det kan jo være at vi kommer fortere igjennom på den måten. Og hun fulgte oss til VIP-sikkerhetskontroll.

    [​IMG]

    Det var en grei prosess og så bar ferden videre. Riktignok måtte vi ta beina fatt og gå hele veien til F-loungen, men det var vel greit nok. Kan ikke kjøre golfbil over alt heller.. Vi er jo ikke i Thailand nå.

    [​IMG]

    Denne loungen har flere på forumet beskrevet som kjedelig og «Ikke verd å komme tidlig for». Det kan jeg rett og slett ikke forstå. Tror ikke de som skriver slikt har vært på OSL innenriks torsdag ettermiddag altså…

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Arbeidsområde.

    [​IMG]

    Cinmaroom. Dvs et rom med noen store tver og tilsynelatende digge stler.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    drsyk, Kalsnes, Edin and 11 others like this.
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Utvalget var i og for seg ikke all verden, men de hadde de riktige produktene. Spesielt for vår del ettersom dette var en dagflight. Möet til frokost er vel ok ?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Maten i hver skål var jo nesten porsjonspakket, men det var ikke noe søl å se her!

    [​IMG]

    Min frokost her var enkel og nydelig. Den store dimsumen var godt krydret så den satt spesielt godt for min del. Dette illustrasjonsbildet drar kanskje noen også kjensel på, det har blitt postet som et god morgen bilde en gang i historien (dvs når jeg faktisk var der)..

    [​IMG]

    Og en dessert etter frokost er vel ikke å si nei til ?

    [​IMG]

    Toalettet var omtrent så stort at det kunne betjene alle sitteplassene i loungen samtidig..

    [​IMG]

    Og med japansk-stil for de som liker slikt.

    [​IMG]

    En roll holder vel ikke alltid på ferie? Spesielt ikke om man spiser gatemat..

    [​IMG]

    Jeg oppdaget alt for seint at det var et eget skap med Häagen-Dazs ved kaffemaskina, så den får jeg nesten ha til gode til neste tur.

    [​IMG]

    Det er ikke lange køer når vi kommer frem til gate, men heldigvis er det jo en egen inngang for C og F. Mot de naturlige krefter må vi i F gå til venstre og ikke høyre, men det klarer vi godt.

    [​IMG]
     
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,702
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jo pølsedag!?
     
    SAJblue liker dette
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Dert stemmer! Mellom 15 og 18 på torsdag er det pølser. Men føler at ICN F loungen til tross for mangel på first price pølser gjør ventetiden noe mer behagelig en innenriks OSL..
    Det er eksempelvis flere sitteplasser en gjester og vinen er på flaske (mest viktig for snobber ja, men det er jo det vi utgir oss for å være når vi subber rundt i F... :) ).
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Flotte greier @Are
     
    Are liker dette
  12. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Kritikken går vel mer på at den loungen og Ground Service hos Asiana F ikke matcher helt LH og TG. Siden jeg var der for et par år siden fulgte de ikke oss gjennom security, så er blitt litt bedre.
    Loungen til Asiana er helt ok, men å sammenligne F-lounge og innenriksloungen...:rolleyes::D
     
  13. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Man får gratis adgang til templene om man er ikledd lokale drakter, ble vi fortalt når vi var på guida tur på Gyenonbokgung ifjor høst.

    Dette koster visstnok mer enn adgangsbilletten, men hva gjør vel det så lenge man får selfies i drakt? ;)
     
    Sjefen1234 liker dette
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det gir god mening :)
     
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    ICN-JFK – OZ222
    11:00 – 11:00 – 14h00
    First – 2 E/F – A380

    Der står den! Klar til å ta oss 14 timer på tur..

    [​IMG]

    Endelig kan vi boarde flyet igjen uten å bli blandet sammen med riff-raffet som vi måtte boarde sammen med når vi fløy 320..

    [​IMG]

    Setet ønsket oss velkommen når vi kom. Umiddelbart synes jeg at det så ut som et levelig sted for å sitte noen timer. Kabinen var stor og hadde hele 12 seter. 11 av disse var opptatt om jeg ikke husker feil. Et par menn i sin beste alder (antakeligvis), en ung asiatisk kvinne og en russisk mor med barn på ca 4-5 år.

    [​IMG]

    Kort tid etter vi hadde installert oss i settet kom det champis og varme nøtter. Det har vært noen klager på champisen hos Asiana her på forumet, men jeg kan ikke huske at jeg reagerte på at den var spesielt kjip. Mulig mine ganer ikke er fine nok for alle de bananer jeg trenger for å fly F.

    [​IMG]

    Headsettet var et vaskeekte Bose CQ3, altså denne on-ear varianten. Jeg har personlig ikke sansen for on-ear så det ble ikke brukt på overfarten.

    [​IMG]

    Som seg hør og bør har jeg tatt en drøss av bilder av menyen.. Legg merke til at alle hovedrettene har beskrevet hvor mange kcal det er i de.. Og ikke minst, se på asiatisk lunch. Bibimbap (som omtalt før) har ikke de fattige 600kcal som på business, nei her er det 1220 kcal i en rett! Har sett bilder av dette fra tidligere reviews og det er helt sinnssyke mengder mat..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Lnbre, drsyk, Edin and 10 others like this.
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Først begynner man med kaviar. En liten fin touch er at man har en ekte rose plassert på bordet. Støre velger nok Asiana når han skal på shopping-tur vil jeg tro, føler seg hjemme her.

    [​IMG]

    Her har vi en kanape med løk og gorgonzola.

    [​IMG]

    Deretter kommer litt kongekrabbe.. Veldig grei at det kommer uten bein, så mye enklere å spise det slik.

    [​IMG]

    Oksehalesuppe

    [​IMG]

    En liten frisk salat.

    [​IMG]

    Sellerirotsuppe.

    [​IMG]

    Og deretter en såkalt «palate clenser». Dvs en sorbet.

    [​IMG]

    Jeg har nok sagt det før, men jeg er svak for en god biff, så er det en god biff på menyen tar jeg den alltid. (Forbehold, jeg vet jo ikke om den er god før den er smakt.. så må nok rette litt.. Ser jeg biff på menyen tar jeg den og håper på at den er bra )

    [​IMG]

    Denne skuffet ikke. På dette tidspunktet begynner man å bli ok forsynt med mat, men det er jo alltid plass til en dessert eller to. Frukt er alltid bra (Utenom hos Ethiopian..), og litt ost og kjeks funker fint. Spesielt om man får noe søtt i glasset ved siden av, i dette tilfellet en riesling. Det ble dandert litt forskjellig for meg og fruen, men begge deler fungerte fint.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Når man nå har kjørt i seg alt dette er det egentlig bare spørsmål om tid før det smeller, men hvorfor ikke toppe med en kake? Og etter det cognac og kaffe… Hennessy XO selvfølgelig…

    [​IMG]

    [​IMG]

    Selv om vi var inne i et fly kunne vi se stjerner på himmelen..

    [​IMG]

    Det var god plass på toalettet til å skifte.

    Her har man en fin benk hvor toalettet er under. Har visst ikke tatt et godt bilde av dette, men en rask google på Asiana first class bathroom så finner man det. Plassen var bra og det var litt amenities for de som skulle trenge noe slikt på turen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    drsyk, Edin, Kristian and 12 others like this.
  17. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Vi kunne se at turen gikk på tvers over Japan, selv om dette ikke er mest direkte rute. Skal ikke se bort fra at dette handler om å unngå kinesisk og eller russisk luftrom.

    [​IMG]

    Det gikk opp for meg at jeg ikke hadde tatt noen bilder av drikkemenyen til Asiana når jeg tok bilde av maten.. Dette måtte jo rettes opp..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sengen ble gjort klar når det var på tide å sove. Den funket fint, spesielt etter et antall cognac..

    [​IMG]

    Frokosten er variert og funker bra. Frukt, yoghurt, cornflakes og pølse med egg.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Etter frokosten kunne man få en kopp med god grønn te. Legg merke til slitasjen på interiøret. Det var ikke helt på høyde med ANA i denne sammenheng. Dog bedre enn United.

    [​IMG]

    En artig saker at her også var det satt opp kamera under/på fronten av flyet, så man kunne se hvordan rullebanen nærmet seg fort når vi var på vei mot mål. Er jo egentlig litt trist å se på dette.. Man vet jo at dette nå avsluttes..

    [​IMG]

    Setene så helt ok ut etter landing. Her er det utrolig nok kort tid før @Fredrik81 kommer for å sitte på samme sted.

    [​IMG]

    En artig sak som jeg ikke tok bilde av, rett før landing kom crew rundt og delte ut små gjennbruksposer, noe tilsvarende det man kjøper i butikken her hjemme. Disse kunne vi bruke til å pakke sammen pyjamas og amenity kit og andre ting som ikke fikk plass i bagasjen. Kanskje også jakker osv om man flyr fra Seoul til Los Angeles og temperaturen avviker stort.
    Artig touch :)

    Konklusjon Asiana F:
    Synes dette var veldig bra. Maten var god og drikken var bra. Setet er flott, du kan dra igjen døra og få godt privatliv. Åpningen mellom setene er litt bredere enn hos ANA så er litt lettere å snakke med vedkommende i setet på siden. Skjermen er største av alle på fly, 32 tommer. Flyr gjerne Asiana F igjen og nøler ikke med å anbefale det til andre.
     
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Knallbra Are!
     
    Sjefen1234 and Are like this.
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Topp. Men jeg tror nok Swiss har like stor om ikke større skjerm.
     
    Are liker dette
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for nydelig rapport! Jeg er imponert over at du husker alle disse detaljene!
     
    Sjefen1234 and Are like this.

Del denne siden