Enda en lillelørdag på innlandsloungen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OyvindN, 20. mars 2024.

1. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,654
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

Litt uventet tur til det nære utland eller Bergen som det også kalles... :p Et par-tre dager jobb før retur på fredag. Et par skiver med nykokte egg til frokost før 11A skal beslaglegges på SK255. Ingen store opplevelser forventes, værvarselet for Bergen viser at det neppe er et problem at solkremen ligger igjen hjemme!

Ha en fortreffelig dag!

Earl, Flight Cancelled, Ruby and 7 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten ...
    I dag er fest på Åsane Arena!
    0024ABF2-AEFC-490B-8CD2-093872E363E9.jpeg
    I går kom det et fly fra det Rumenske flyselskapet Carpatair, A319, direkte fra Barcelona! Barcelonas kvinnelag kom med det flyet og de skal i dag spille kvartfinale i Chamions league mot Brann!
    IMG_4242.jpeg
    Brann kvinner, et av Europas 8 beste kvinnelag.
    Flyet er satt opp til å ta av fra BGO kl 01:05 til BCN.
    Godt det er helg!

Last edited: 20. mars 2024
    Earl, Flight Cancelled, Ruby and 5 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kaffekoppen!
    I dag blir det hjemmekontor, så man får gjort unna alt som ikke blir gjort med kolleger rundt seg. Deilig med litt arbeidsro.
    (Også kan jeg vaske klær mens jeg jobber, det er på tide)

Ingen flytur på en stund, men det er straks påskeferie!

Ha en fin en!

Earl, Ruby, Henrik and 5 others like this.
  4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    Good mørning godtfolk!

I dag er vente på CT dag, årets første skal etter primstavens tegn være på vei inn i boksen. Der skal den ikke få ligge lenge. Planer er staket ut, og den siste Star Alliance runden på EB må bookes. Inntil det er tydeligere hva en CT vil ha av verdi fremover ser jeg ingen grunn til vente.

Earl, Ruby, Sunnfjordingen and 5 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Når tiden går og man kommer over i den fasen hvor mailboksen ikke lenger flommer over av mailer som skal besvares i løpet av arbeidsdagens første timer, kommer det i blant noen hyggelige mailer; merk også at de vil "gjøre livet litt ekstra behagelig" hos SAS og Star Alliance:

"Hei
    Hjertelig velkommen til et nytt år som Diamantmedlem i SAS EuroBonus! Vår målsetting er alltid å forenkle våre medlemmers reiser så mye vi kan. Det gjelder særlig deg som reiser mye. Derfor ser vi fram mot å gjøre livet litt ekstra behagelig både hjemme og når du reiser med SAS og våre partnere innen Star Alliance, Og akkurat som tidligere har du høyeste prioritet hos oss."

Earl, Ruby, haifinn and 8 others like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,143
    Bonuspoeng:
    293
    Litt usikker på om det skal feires at det er championgfotballspillerer i byen eller at et nytt rumensk flyselskap er på besøk. Men det er vel artig med feiring uansett.

Halsen streiker og innboksen er tom. Det er jo noe.

T-7 til jeg skal i gullstua og starte påskeferien!

Earl, Ruby, Henrik and 5 others like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Morgenhilser fra gjemmekontoret.

Stille og rolig, lite kø på kaffemaskinen og god tilgang til sjokolade... joda, det lar seg høre. Blir en flyvetur utpå kveldingen også, så da passet det ekstra bra at kemneren sendte et hyggelig skattemeldingsbrev nå på morgenkvisten.

Nyt onsdagen!

Earl, OyvindN, Ruby and 5 others like this.
  8. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,612
    Bonuspoeng:
    183
    Egget smakte i gullstova også. Prøvde Billkill og dermed er to CT sikret litt tidligere enn strengt nødvendig. Hadde en plan om litt opp og nedgraderinger, men tror ikke jeg orker det med nytt regime. Plotter inn flighter på flightradar og gleder meg til påsketur med guttungen med EVA til Japan.

God tur til alle uansett om det er i dag eller lenge til.

K

Earl, OyvindN, Ruby and 2 others like this.
  9. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Bogota og Pablo Escobar Int'l!
    Litt styr på Heathrow med masse stengde lounger, men det var ein fin tur over Atlanterhavet med Avianca.
    signal-2024-03-19-20-28-45-018.jpg
    Ha ein fin dag alle sammen! :)

paron, anders82, obay and 18 others like this.
  10. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,195
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra hjemmekontoret. Trygt plassert i stua mellom to nesten ferdigpakkede aluminiumskofferter.
    Flyet går senere i ettermidag og det blir avreise hjemmefra etter lunsj, så rekker vi noen siste møter fra cellekontorene i loungen før PC-er lukkes sammen for påsken og Out of Office-melding aktiveres.

Ha en solid en!

Earl, OyvindN, Wiolenze and 4 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Det er et hardt liv, men noen må leve det ....

Earl, OyvindN, Wiolenze and 1 other person like this.
  12. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Lille-lørdag hilsen fra Bogota! Her er klokka ikke fem på morran enda, men heldigvis har Copa en trivelig liten lounge her med betjent bar Neste fly er om ca 1,5 time og da reiser vi i Copa Business til Panama.

IMG_3811.jpeg

Tore, Earl, Henrik and 6 others like this.
  13. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Bangkok :)
    Ble tidlig revelje i Ayutthaya i dag og frokosten var vi ferdig med før 09:00 og på dette tidspunktet begynte det så vidt å dryppe og en fryktet at himmelens sluser skulle åpne seg. Vi pakket sammen, sjekket ut og kjørte Scooteren de få km tilbake til utleier som var vis a vis togstasjonen, billett utstedt 09:40 og avgang 09:41tilbake mot Bangkok.
    Nå har en slappet av, vert nede på G floor hvor det i dag er Backyard Food Truck marked å kjøpt lunsj. I kveld blir det ut på by’n med kjente, det blir kanalbåt herfra til Pafa Leelard Pier og hvor vi noen hundre meter nedi en gate der skal innom en lokal pub som har ca 18 ulike øl på tapp, deretter til Khaosan Road, ørepropper medbringes :D
    Ha en glitters onsdag :cool:

IMG_2033.jpeg

Earl, Henrik, Travellingalf and 4 others like this.
  14. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,036
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Luton hvor undertegnede la en plan om å utfordre komfortsonen ved å fly Wizz til Bratislava. Sitter nå på første rad i en ganske så ny A321neo og venter på at boarding fullføres.

Ruten til Wizz er av få ruter som går til den Slovakiske hovedstaden. Har tidligere reist med Austrian til Wien når turen går til Bratislava, men tenkte det var på tide å teste noe nytt.

Billettprisen på 20 GBP ble fort mer når jeg måtte betale 30 GBP for wizz priority for å få en «normal» håndbagasje i tillegg til ryggsekk, og 35 GBP for sete 1F. På pluss siden så skulle Wizz bare ha 10 GBP for buss fra Victoria til Luton og 5 GBP for fast track, som begge er rimeligere enn om jeg kjøper på egenhånd.

Det ble en behagelig busstur ut, og gjennom fast track uten kø. Den ene loungen med loungekey er stengt for oppussing, så da ble det i stedet en alt for stor frokost med 15 GBP av regninga gjennom loungekey.

IMG_9535.jpeg

Med andre ord er størrelsen på magesekken det eneste som har blitt utfordret så langt. Det gikk rett og slett ikke gikk å fullføre alt bildet over. Utenom dette har det gått overraskende komfortabelt.

Earl, OyvindN, Henrik and 6 others like this.
  15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Da jeg var der klokken 5 om natten var jeg ikke på egotripp og derfor ble ikke baren besøkt ……

16. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,597
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra en kontraktslounge på PRG, LH skal forhåpentligvis ta meg tilbake til FRA on-time så vi rekker å bruke FCL på A som ankomstlounge for middag i 8draget.

Earl, OyvindN and Henrik like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,597
    Bonuspoeng:
    183
    LH ga meg fisk i dag, helt OK;

IMG_5452.jpeg

Og noen franske75;
    IMG_5453.jpeg

Nå blir det noen timer hos Hilton før vi rusler over til FCT og en CRJ videre til LJU i morgen tidlig

Del denne siden