Endelig fredag og helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av haifinn, 20. jan 2023.

1. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

20 minutter igjen av nattskift og så er det frihelg.

Har leid en badstuflåte i Porsgrunnselva som skal brukes i kveld. Deilige + 4 grader i vannet er meldt.

To uker igjen til neste flytur. Det er meldt snitt vanntemperatur på + 28 grader på Seychellene:cool:

Ha en herdet helg

EndreD, Flymunda, Calling and 13 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,565
    Bonuspoeng:
    183
    EndreD, Flymunda, Calling and 8 others like this.
  3. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
  4. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    "God" morgen! Skulle vært i Florida, men sitter her i snøen og kulda :eek: Ja ja, livet går videre - og det finnes heldigvis verre ting som kan skje.

Ønsker alle en god helg!

EndreD, Flymunda, Calling and 12 others like this.
  5. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lillestrøm. Kaffen er i koppen, arvingen hiver Duplo i alle retninger og bilen fant vi under et lag med snø.

Louis Bouillot ligger på kjøl for kvelden og en ny japansk whisky har kommet inn i hus. Ei elegant flaske som fortjener en god plass i hylla.

T-22 til neste flytur. Ha en flyvende en!
    IMG_2075.jpeg

EndreD, Flymunda, Calling and 9 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en vinterlig Sølvby.

Den tredjer snørikeste januar noensinne, sa værmannen på tv her om dagen, i hvertfall så lenge de har gjort slik målinger. Det merkes og bekreftes. Og nå venter hyttetaket lenger opp i dalen. Er det rart man drømmer om basseng og palmer i et utland?

Kjedelig melding fra @Jeanette, det sympatiseres!

Vi ønsker alle en fin dag og bare hyggelige overraskelser!

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Veldig hyggelig middag på Statholdergaarden i går, i anledning det som hadde vært min fars 80årsdag. Nevø på 6 fikk pasta med ketchup, og omvisning på kjøkkenet for å velge hvilken iskrem han ville ha til dessert. Terningkast seks på både mat og service!

Straks på vei til kontoret, hvor det må jobbes litt før helgen starter. Og i dag er det kake i kantinen! :cool:

T-7

EndreD, Flymunda, Calling and 10 others like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    nam nam :)

rimitone and Arvid1410 like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra godstolen. Har sovet 11 timer igjen, og håper rusket snart er ferdig.

I dag blir første (og forhåpentlig eneste) forsøk på å få hentet ut headsettet fra lost and found i Istanbul, takket være @Nordlands.

Neste uke på denne tiden er jeg nesten på rullebanen på OSL, for å så fortsette til CPH og LAX. Om en av dere vil bli med på helgetur i pluss, si ifra. 37500 statuspoeng om du har gull fra før kan jeg tilby til 5500, pluss 600kr for navnebytte. Prisen kan diskuteres, men skal ikke under det jeg får igjen ved kansellering likevel ;)

Ha en flott dag!

EndreD, Flymunda, Calling and 10 others like this.
  10. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Sørlandet! Kong vinter for alvor returnert igjen og gradestokken har krypt langt nede på de blå gradene. Mens jeg sitter og skriver tikket det akkurat inn en melding om at jeg kan sjekke inn til morgendagens flytur - som jeg gleder meg veldig til. Nå sitter jeg bare å håper at formen - som har vært litt pjusk de siste dagene - ikke forverrer seg frem mot avreise. God helg alle sammen! :)

11. Woodswing

Woodswing Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,504
    Bonuspoeng:
    93
    I dag feirer jeg at jeg det er 3 uker til avreise til Phuket.
    Har dratt med meg 3 vennepar for 11 dager på Phuket og 3 dager i Singapore.

Må bare huske å sjekke at alle fremdeles er et par før vi drar. Ferie med noen som er et ferskt samlivsbrudd er en sann lidelse.

Btw
    Da jeg booket fly i mai synes jeg det var det dyreste billettene jeg har kjøpt til Thailand. Og underen var stor på om jeg nå dumma meg ut. Men prisene har jo bare eskalert siden. Billigste jeg finner nå for fire pers er jo godt over 40 000 For noe jeg booka for 20-25 pre pandemi.

Og enda mer.
    Singapore airlines har jo en option for å oppgradere for en symbolsk sum om man har booket reisen direkte hos de. Vet noen om det er mulig å få til det samme om man har booka reisen via et tredjepart nettbyrå som Flysmarter?

12. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra bortekontor. Vært litt av en uke, men den beste nyheten er at årets ingeniørtur er i boks.
    @Eddie47 er årets reiseleder og har hjulpet junior (undertegnede) og medium (@RoadKing) med både hotell og flybilletter. Reisemplet skal forbli hemmelig en stund til, men det blir god mat og drikke på fremmed språk
    God helg når den tid kommer

EndreD, Flymunda, Adrian E and 9 others like this.
  13. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    God mårnings fra Stavanger.
    Her har en forflyttet seg fra «hytta i Bangkok» hit til «Nordpolen». Solen skinner men knitrende kaldt er det.
    Frokost besto av omelett ala thai, en har jo lært litt av Thailands kokkekunster.
    Så er en Matcha latte inntatt, den nøt jeg mens jeg så på naboen som skrapte is av bilen, lurer på hvorfor han ikke rydder garasjen for skrammel, men han får jo underholdt meg da :p
    På eftan blir det bolaget opp til Bergen for jobbing av hele 3 nattevakter, makan til slit asså.
    Ha en glitters fredag :)

6B03D43C-F236-41D4-9ACB-BF23086A4E66.jpeg

EndreD, Flymunda, Calling and 9 others like this.
  14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Du får melde deg på språkkurs ....

15. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,311
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag og beste hilsner til alle. T-5 til en uke i Addis, før vi setter kursen til Zanzibar og Jambiani. Sitter her og vurderer veldig en upgrade, målt opp mot at jeg har overinvestert og låst opp nesten all likviditet. Hadde jeg fått statuspoeng i henhold til ny klasse, så hadde jeg nok gjort det. Er det noen *A regler som står i veien for miles-to-match? EB/SAS gir jo faktisk noe mer poeng ved cash upgrade.

Uansett, det må pakkes. God helg til alle.

16. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hjemmekontoret på Jessheim.

Hjemme igjen etter å ha tilbragt mesteparten av uka på Vestlandet. Man har ikke så høye forventninger når man skal bo på Scandic, men jaggu klarer de å skuffe likevel. Det skal dog tilføyes at det er sjelden det er så mye tull som det var denne uka :(

Etter å ha vært borte mesteparten av uka så er det selvfølgelig back to back med Teams møter hele dagen, så da blir det greit å runde av med ei real intervalløkt på mølla før dagen skal avsluttes med Chess på folketeateret.

Ha en strålende en!

EndreD, Flymunda, Calling and 7 others like this.
  17. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Den er god...veldig god, men voldsom økning i pris. Fikk en masters select fra OSL her om dagen...ikke stor forskjell, men litt. Fortsatt veldig god, og flasken er lett å like.

Adrian E, Flyingdutchman and Eddie47 like this.
  18. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Athen. Litt kaffe og utsikt fra takterrassen på hotellet. Blir en spasertur opp til Akropolis etterpå, før vi i kveld har reservert bord på en michelinrestaurant. :)

God helg!

20230120_111948.jpg

19. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen, god fredag og god helg! Solen skinner faktisk, det er ikke mer som skal til for å sette rette tonen inn mot helgen.

All the best!

EndreD, Flymunda, Calling and 6 others like this.
  20. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Goood fredag fra Hafjelltoppen. Det er litt kaldt, men nydelige forhold og lite folk i bakkene. T-3 til Tromsø plutselig.

21D59B01-2EA2-45C8-B457-EBC949464369.jpeg

Del denne siden