God tidlig morgen. Da var dei 600+ deo pengene pluss litt TTT penger frå i går hos Apotek1 blitt registrert hos Trumf. Ha ein glimrende og velduftende dag videre dere galne galne bonusnisser.
God morgen fra sofaen! Kaffe inntas før avreise til kontoret. Skal trimme kroppen litt før det er møtebonanza.. Så er det straks helg! Håper det er god kake i kantinen i dag. Nyt fredagen!
God morgen fra Trondheim Fredag og siste dag på jobb for uka...avreise til hytta etter jobb. Været ser lovende ut for helga, så da blir det ski for alle penga Passer fint da fruen melder om indretjeneste..... Ha en freidig fredag
Yo fra tåkehavet, hjemmekontoret og Oslo. For noen år siden var det connection på LAX på denne dag. LAX er, i motsetning til byen LA, faktisk er ganske trivelig. N736AT LAX-LHR på vei til det som da var hem. Det som da var relativt nye biz-seter for AA. Sov som en stein. Har bare bilde av hovedretten, som smakte gummi Etter ankomst LHR. Flott maskin Tatt etter avgang på BA760 LHR-BGO med G-EUOE. Dessverre for BGO ble BA-ruten til LHR redusert til kun 1x daglig og senere lagt ned etter endt S17. Skulle gjerne vært på en slik tur nå, men får nøye meg med WF til BGO om ikke så veldig mange timene. Ha det kjekt
Du verden .... Mulig jeg ikke har skjønt en dritt... man hva i all verden skal en med 600 deoer ..jeg for min del ville hatt deodoranter til lenge etter at Life Time Gold har gått ut på dato. Hvor mye Eurobonus poeng får man for det? Og hvor mye koster det?
God morgen fra hovedstaden og dag to av ventekarantene. Egentlig skulle vi vært en liten gjeng på vei til Tromsø nå, og ser i appen til Choice at The Edge hadde oppgradert meg til suite selv om jeg booket det rimeligste rommet de hadde... surt Ser at for noen år siden var vi ikke så bekymret for å være samlet og sitte tett. Hadde med noen svenske kunder til Stavkroa for å oppleve norsk after-ski, og det var en ny opplevelse for de. Kanskje ikke så rart, for det er et av de villeste after-ski jeg selv har opplevd. Det var pupper overalt og diverse andre hendelser som egner seg bedre på andre typer forumer enn dette. Ha en flott fredag og helg!
Endelig fredag, litt arbeide og så bærer turen til Trondheim for helgen. Ble dessverre nedgradert av Radisson BLU i går, som kunne fortelle at fløyen med president suiten som vi hadde booket nå var stengt, og at vi fikk en junior suite i stedet, kjipers og 100 kvadrat mindre boltreplass, men lite en får gjort med det.
God morgen fra Sølvbyen. Nydelig dag, alt er pent kledd i hvitt, og slitet i går er glemt. Tror jeg har ca samme deoforbruk som @Eddie47 , og enda sier eks-forloveden at jeg ikke lukter vondt. Men kanskje hun ikke lukter så godt? Det var dagens blødme, utrolig hva en kommer på når en ikke har noe flynytt å berette. Første booking nå er medio mai, til Stiftstaden og nærliggende herligheter. Oppfatter det slik at gårsdagens infostrøm fra SAS var egentlig uten stor verdi, unntatt litt 4x poeng i en kort periode før man kan regne med at fritidsreiser er frislippet. Så det er jo riktig ambisiøst! Det ønskes en frisk og fin fredda!
Godddddddddddd fredag Endelig helg og The Thief, 5 retters alkoholfri fest(hva i grannskauen er det?) TTT var vellykket, AmEx svetter og Trumf kortet er utslitt, men frykt ikke, fortsatt over 90.000kr til CT 1 er opptjent, men har jo fortsatt 2 ifra før Nå må vi snart få til noe TG,LH, SQ bookinger på plass. Verden må da innse Covid er snart ferdig God helg folkens.
God morgen fra hjemmekontoret. Vann står og renner sakte gjennom nykvernede bønner, så her kan jeg straks glede meg til dagens første kopp med svartbrun gull. TTT er unnagjort rolig, kjøpte kun det nødvendige for en ukes tid uten tannkrem, der ble det to tuber fremfor den ene vi virkelig trengte. Deo har jeg ikke kommet til enda, men det blir. Ha en flott dag!
Det var usedvanlig rask ekspedering av trumfkroner for min del. Gårsdagens deodorant-eksesser og TT er allerede omsatt i EBP og på konto. Nå gjelder det å finne tillatte MR i juni.
God morgon frå kvite Valdres, her vinteren på nytt har fått satt inn eit sleivspark på det litt dårlege forsøket frå våren, og me står her mellom blaut snø, beinhard skare og ei frykt for at hyttefolket ikkje får lov å komme hit til påske. Driv og lurer på om ein må ta seg ein heisatur til siderland i mai eller juni? Klarer ikkje å finne ein fornuftig routing til BGO frå OSL, blir kun 1 leg kvar veg...
4x ganger statuspoengkampanjen frister meg til å bestille en tur i mai. Planlegger tross alt å være med på en konfirmasjon opp i nord, men regnestykket (det er DYRT å fly til Alta) blir noe helt annet hvis den ene turen plutselig får meg til å beholde gullstatus ut 2022... Blir mye lettere å tåle en billett til 5k når dette blir fordelen.
God morgen/formiddag fra Jessheim. Det er nå nøyaktig 1 år siden min første nærkontakt med konsekvensene Covid-19 skulle bringe, ettersom vi måtte kansellerer en planlagt tur til Amsterdam denne helgen, da Erna stengte oss ned. Her er helgeplanene endret etter at den bedre halvdel fikk hjem sønnen sin fra skolen med karantene i går, dvs. at hun nå pr. definisjon er i ventekarantene også. Det betyr at jeg må holde meg hjemme i helga og ikke dra til "hytta" på Kolbotn. Får se om det ikke blir en tur innom polet i dag da for å finne noe å smakfullt å trøstedrikke, for å ikke tømme vinskapet (som lider sørgelig under fraværet av utenlands flyturer det siste året) helt. Strålende da med den siste krampetrekningen fra vinteren og Skiforeningen melder 30-50 cm nysnø i Romeriksåsen, nykjørte løyper og strålende forhold. Bra at jeg fikk tilbragt litt kvalitetstid med skiene mine i går, så jeg er godt forberedt til helga (uansett føre) Ha en strålende en!
Slik går det når ein skriver tidlig på morgenen, meinte sjølvsagt 600 Trumf Kr. Dette var eit prøvekjøp, siden det blei klart i går at vi ikkje fikk TTT på Deo kjøp så har eg tenkte å ta det meir som eit langdistanse løp. Eg vurderte sterkt å kjøpe 600 deoer, men kom til at det vil bli litt vel ekstremt. Som du sa @Eddie47 , kva #%&@ skal eg gjere med så mykje deo. Nå har eg ikkje regnet så altfor mykje på det, men 600 deo av denne typen ville gitt rett under 60000 Trumf Kr https://www.apotek1.no/produkter/hugo-boss-bottled-deo-stick-990693p Noe som ville gitt circa 810000 Eurobonuspoeng vist dei tall som dei som regnet på dette i bonus tråden stemmer, pluss eventuelle bonuspoeng frå kortet du bruker sjølvsagt.
From your lips to God's ears min Gode Hr. Dr. Er begynt å bli ein smule lei av dette virus etterkvart. Ha ein glimrende alkoholfri fest og helg.
God ettermiddag fra Hafjell. Her er det sol, ski og øl på uteservering. I morgen er det meldt enda bedre.