Endelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 23. jan 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra hovedstaden og fra hjemmekontoret. I ettermiddag settes kursen mot Vegglifjell og en helg md gode venner og ski på bena. Ha en flott fredag du også!
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Vigra Flyplass (fremdeles uten lounge!)

    Her er det straks boarding til Stavanger. Har akkurat sjekket heliport.no og allerede nå står det Ny Info på de tre første helikopteravgangene i dag... Usikker på hva det skyldes, men det er vel muligens lyn & torden igjen. Jaja, min avgang er ikke før 1230 så jeg håper det har gått seg til til da.

    Ha en fin fredag folkens!
     
    Darkcho liker dette
  3. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Hua Hin. Temperaturen har nettopp passert 30 grader her jeg sitter i skyggen ved bassenget. Litt sval vind sørger for at et er passe behagelig å sitte her, og en iskald Chang-øl sørger for å holde væskebalansen i orden. Benytter en halvtime her i skyggen til å bestille nye flyreiser når jeg kommer hjem igjen til fedrelandet om 34 dager. Ha en like fin fredag som meg alle sammen!

    [​IMG]
     
    Bizflyer, Fnate, KristianSk and 4 others like this.
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Riktig god fredag! Nå starter jobbhelgen for min del, men det går så fint. Varm kaffe i koppen så ordner det meste seg. Satser på en eller annen på forumet bidrar med en saftig trip-report asap også :D
     
    Travellingalf liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Yes det er fredag igjen! Sykt tungt å komme seg opp i dag, men etter en svært kort økt med Ab rollern (3x10) og en rask dusj er man klar for 8,5 timer med jobb.

    @KainBenwi ser utrolig digg ut. Ta en Chang eller to for meg også er du snill :)

    Ha en strålende fredag!
     
    KainBenwi, Fnate and Travellingalf like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen fra Lillestrøm. Straks på vei ut i iskulda, og skal for første gang fylle diesel på bilen min. Den kom med halvfull tank for en måned siden, så da ser man hvor "mye" jeg kjører.

    Opp til Gardermoen og Radisson i kveld. Får se om det blir noe råkkestjernestreker der.

    Ha en fjong en
     
    SASDC8, peterfox and PCR like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det spøker her i det Sørlandske!
    Altså, jeg skulle legge meg i natt i 1-2 tiden, og titter da ut av vinduet og ser ned mot bilen. Til min store forbauselse er det lys på inne i bilen. Så etter kort tid slukker det langsomt og like etter tenner det seg langsomt igjen.
    Så er det på med tøyet igjen, og ut i 6 minus for å se hva nå dette er. Bilen er låst og alle dører behørig lukket. Men lyset står og går av og på. Jeg åpner bilen slår av og på lyset, slukker og lukker og låser. Det ser ut til at det holder og at lyset forblir av. Lurte et øyeblikk på om det var noen som drev gjøn med meg.

    Men så igjen i dag morges etter at jeg har kjørt mine barns mor til Kjevik for å sende hu avsted, kom jeg ut i bilen igjen, og da står lyset over baksetet på. Ikke pocker om jeg har tent det.

    Så jeg konstaterer at det er et spøkelse som tuller i bilen min. Og så på en fredag da. Som ikke er den 13. heller.

    Er det rart jeg drikker???

    God helg!
     
    SASDC8 liker dette
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra hovedstaden!

    Dagens høydepunkt blir kveldens rom-smaking, hvor en heftig line-up av edle dråper skal konsumeres.

    Det var jo dumt å høre at det spøker i bilen din, @Bizflyer, men ikke fortvil! Her er nemlig løsningen:
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du store alpakka!
    Mon tro om det virker på biler også? Du har ikke tlf nr til Frk Bendriss tilfeldigvis? (antar at du snakker med henne ofte?)
     
  10. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag fra The Concorde room, Champisen flyter, ser fram til 11 timer i BA First til NRT.
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag skulle ljuga om jag påstod att 2015 inte blir (extremt) intressant för min del. Ha en super fredag allesammans!
     
    Travellingalf and Fnate like this.
  12. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Litt pyse start på reisen OSL-FRA-SEA?
    Du få være klar når gull-stuen åpner 05:15 for rundstykker - ost & syltetøy..
    Bon voyage
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, du bor jo så langt unna Gardermoen at jeg kan jo godt forstå at du drar de 10 togminuttene opp der og overnatter. Enkelte folk har tydeligvis for mye penger mellom henda..... :eek::rolleyes::eek::rolleyes:
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde mer tenkt å sette klokka på 05:15...

    Poenger, baby... Ikke penger
     
    AndersB liker dette
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Bedre frokost på hotellet .. du kan snike deg inn 5.20 ...

    G'morgen! Her regner det. Installasjon av solpanel til den nye porten ble utsatt til i morgen. Mulig at også installatøren går på solenergi ...

    Imidlertid brillefint med Proglog på P13.

    Snart lunch.
     
  16. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    God aften fra Brasilia, to uker jorden rundt tur med avsluttende møter i Santiago onsdag, Montevideo i går og Brasila i dag. Kan ikke komme raskt nok ut av Brasilia og nå går turen endelig hjem med TAP BSB-LIS-OSL. Ganske fed up etter 19 flighter på to uker men sikkert klar igjen når turen går til SIN med SIA om et par uker :D
     
    Darkcho liker dette
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Er Brasilia kjipt?
     
  18. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Ja, stort sett betong arkitektur fra 60-tallet, ikke noe riktig sentrum, kriminalitet og dårlige hoteller, finner byen deprimerende. Eneste positive denne gangen er at de har pusset litt på flyplassen og endelig fått en lounge (faktisk ganske bra) man kan sitte i mens man venter på å komme seg ut.
     
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hm. Interressant. Takk for at du deler, og god tur hjem.
     
  20. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Tok vel kanskje litt hardt i her, sliten etter 14 dager på reise :confused: men definitivt ikke en by jeg ville dratt til utenom business.
     

Del denne siden