Endelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 15. jan 2016.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Paris

    Lang dag i går som endte opp med en hyggelig tur med Air France i biz fra CPH. Sheraton på CDG imponerer også stort

    Nå venter møter med Air France/ Flying Blue og deretter inn til byen og Le Club Accor og endelig helg på herlige Vendome

    God helg til deg!
     
    Islending and Bjoern In America like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Yeeei fredag :) Har venta på denne dagen siden......vel mandag!
    Idag blir det hjemme-alenetid med kidsa, og deretter stikker en kompis innom for et par øl. Morgendagen bringer sikkert skøyter tenker jeg, det er jo pinadø kaldt og masse skøyteis.

    Ha en fortreffelig fredag :D :D :D
     
    Bjoern In America liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra det blide sørland!
    Her er det hjemmekontor med en og annen gløtt bort på telefonen for å se om mine siste fire flights snart blir registrert.
    upload_2016-1-15_8-33-48.png

    Er vel egentlig ikke mye å stresse med da det er en stund til juni ennå, men....

    I ettermiddag skal jeg se om jeg klarer å få sjekket inn bagasje hele veien fra Krs med to PNR og avreise fra Oslo i morgen tidlig med Lufthansa, det vil spare oss for mye styr..
     
    Darkcho and Bjoern In America like this.
  4. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Bergen.
    Ring fornøyd med dagens bestilling, fant tur til ewr fra osl med SAS sitt nye fly i desember. Så da var jeg en ct fattigere og 100000 poeng :(
     
    Last edited: 15. jan 2016
    braathens safe liker dette
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Havde egentlig set frem til fredag og havde mange planer for dagen, men det tog en kedelig ændring i går aftes. Nu går turen til hospitalet for at besøge et familiemedlem, hvis sygdom har udviklet sig i en uventet og negativ retning. #fuckcancer

    Op på hesten igen senere - hvor der skal forberedes fødselsdagsfest for 15 drenge imorgen...
     
    Bjoern In America liker dette
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fredagen er endelig her så da er det bare å vente på at klokken treffer 15:00 før turen går til OSL og videre til BOO

    Krysser armer og bein for at øl krana i innenriks loungen er reparert etter sist jeg var der :cool:
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Du vet det er en fjong start på dagen når du bråvåkner kl 0830 og vet at du selv skulle vært på jobb og kidsa på skolen nå. Forsinkelse konstatert.

    Men nå har man da iallefall kommet seg til kontoret og i gang med dagens gjøremål.
    Beinkaldt ut er det også i dag. minus 8. Er vel ny rekord for denne vinteren. Kan noen se å slå på varmen der ute? Sommeren kan godt komme denne helga eller no.....

    Så skal der bookes en liten MR i dag hadde jeg tenkt. Håper prisen er der enda.....

    God helg ønskes!
     
  8. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Keep Clam buy Salmon!
     
  9. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God iskald formiddag fra Kungliga Biblioteket i Stockholm. Som forsker med sju dagers arbeidsuke så lenge jeg kan huske, har jeg aldri helt forstått begeistringen for fredag, men jeg bruker den gjerne til å legitimere inntak en god øl eller to om ettermiddagen :)

    Note to self: Aldri mer en hel uke i Stockholm i januar. Dette er rett og slett for kaldt.
     
  10. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    750
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra iskalde Oslo sentrum. Dagen startet hos tannlegen og null hull, så da må man feire med planlegge vårens jobbturer med en varm kaffe innendørs! Alltid en utfordring i å finne en konferanse eller lignende i en spennende by som man også kan forsvare at jobben tar regningen for.... *kremt*
     
  11. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag! Nettopp fått flyttet en VIP Go-tur til EWR fra april til juni.. Tusenlapp i gebyr, men det var det verdt. Har angret en stund på datoene jeg valgte i april! :) Juni blir mye bedre!

    God helg alle sammen! :)
     
    geddi, tommy777 and Bernhard2 like this.
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Tiddelibom fra Bergen.
    Her laver snøen ned og jeg hadde egentlig tenkt meg på fredagspils i byen. Begynner å lure på om jeg skal feige ut... Jeg drikker jo ikke pils en gang... :)

    Etter planleggingsmøte i Oslo, på onsdag, var jeg veldig glad for at SAS sitt tilbud tydeligvis var blitt forlenget (gikk det ikke egentlig ut 12?). Fikk bestilt 4 turer i PLUS til OSL i går, 1 til i dag og blir nok noen flere i kveld. Må bare klare å skvise de inn i kalenderen. Haha, blir en ussel tur til Trondheim og gitt!

    Ellers var jeg, som ussel sølvkortholder, i loungen på OSL i går. Den var stappfull, antageligvis av andre med samme kortfarge som meg. Men altså.. PØLSER i lompe, WTF? Kunne sikkert ikke spist noe annet heller, men... hallo? Jeg tok forøvrig med meg kaffen og satte meg ned, var mye bedre plass og roligere.. :)

    Xxx.
     
  13. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Pølser i loungen på torsdager er jo en institusjon, helt konge at de holder på det :)
     
  14. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra vinterlige Kristiansand.
    Og da var det meste sagt.

    Ha en fin fredag, enten du har ei ledig helg i juni eller ikke ;)
     
  15. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Imponerende langtidsplanlegging. God tur.

    Myself i ca 1979: Skulle til NYC, men fixer billett på flyplassen. Bilen startet ikke og tok håndbagasjen og haika. På landsbygda dette her, og en kamerat kom kjørende og stoppet. ""Hvor skal du da, spør han. "New York var planen". "Ja, sikkert." Jeg kom i mål.
     
  16. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Aha, så det er bare snakk om torsdagspølser altså? Hehe.. :)

    Xxx
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grrrrr! Prisene hadde doblet seg på den aktuelle dagen.......
    Betaler ikke 2k for en MR nei.

    Plan for kvelden: Besøke en gammel reisekamerat som har vært på tur og få referat. Spise reker og drikke hvitvin, deretter øl og Jmester! Til sist taxi hjem.

    Så det så!

    Det er jo fredag. Ikke rart jeg drikker da.....
     
  18. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Dette SAS (Plus)-salget har mildt sagt fylt opp en allerede full kalender. Har 16 fremtidige bookinger som er 100% sikre + et par som kanskje skal avbestilles. Totalt 36 legs. Alt før 17. juni.

    Frem til juni har jeg aldri mer enn 30 dagers pause mellom to flighter. Frem til 10. april er den lengste pausen på 16 dager. Minst 27 legs på 82 dager fra januar til april.

    Er det en fare for at jeg kan gå lei av å fly? Håper ikke det o_O
     
    braathens safe liker dette
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Skedsmokorset! Sneen laver ned og det er drøye -10 ute nå. Har fått gått lang tur med bikkja, så han er fornøyd. Fikk også tatt en tur på reiselivsmessa i Telenor Arena i dag og hilst på våre venner fra Singapore Airlines. Kommer forhåpentligvis en artikkel om messen i morgen. Følg med! Og ellers: God natt!
     
    Bizflyer liker dette

Del denne siden