Endelig helg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Upsaker, 09. juni 2017.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Nå var det vel noen som påstod at helgen begynte i går, men nå er det i hvert fall fredag.

God morgen fra Oslo. Det er alt for tidlig å stå opp, men det hjelper at det er lyst ute.

I dag går turen til Barcelona med SAS Plus.

Kristian, chberge, DanH and 1 other person like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen folkens. Fri i dag, men ingen flytur. Blir heller å kjøre en tur på dynga med rester av terrasserekkverk som er revet. Sykt tynt med bonusopptjening på sånt.

Kristian liker dette
  3. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Gledelig morgen! Her er det jobb og ingen flytur, men helgen blir bra, med planlegging av turer til både til London og India. Kan jo være nesten like mye moro i planlegging som i selve reisen.

Kristian and funkenstein like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Trondheim
    Klar for helg og innvielse av hytta. Lois Roederer er med og havner i kjøla til lørdag, da blir det champagnefrokost :D:D
    Men før det blir det innbæring av to stk stappa Transportere og en stappa Touran....

Ha en herrlig fredag :cool::cool::cool:

Kristian and afirm like this.
  5. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen, skal som LN-FHU også på hytta, dog en gammel hytte bygget i 1932 :) men det er ikke akkurat sommer, 10 grader og regn (av og til lurer jeg på hvorfor jeg bor her). Ha en fin helg!

Kristian liker dette
  6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Utrolig hva man får plass til i en liten kube.

APC_2740.jpg

Men det var ingen rene glass-glass på OSL i dag.

Kristian, Eddie47 and Darkcho like this.
  7. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Minst 3 av tingene på bildet som ikke er i kuben, så her har du tatt deg noen kunstneriske friheter. ;)

Helg, ja. Flyshow på SVG og Sabi Omakase i kveld. Blir en riktig så bra helg. Kanskje vi treffes på SVG.

Kristian and Are like this.
  8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Som den bohemen jeg er tyr jeg ofte til kunsteriske friheter for å virke mer spennende. Neida. Joda.

KRS, Kristian, Are and 2 others like this.
  9. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Har du vurdert en karriere innenfor reklame? :)

"All this can be yours if you just call now" *

* = items on screen are for illustration only, the actual delivery consists of a used glow stick.

lMartin, KRS, DanH and 4 others like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra gullstua.
    Har allerede vært på gymmen og i to møter på jobb, nå går snart flyet til LHR, hvor en leiebil venter hos Sixt, og ferden tar oss videre til Bristol.

God helg, folkens!

Kristian liker dette
  11. holmen

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Snart, sannhet med modifikasjoner.

Først ble flyet forsinket med 45 min, visstnok pga forsinket innkommende fly fra Stavanger.
    Så etter at vi har kommet oss ut på rullebanen, snur vi, da en passasjer har fått panikk, og må av. Vi blir stående ved gate en stund, før vi prøver på nytt.
    Ute på taxebanen snur vi nok en gang. Feil med flyet, og vi returnerer til gate. Alle ut, og nå venter vi på mer informasjon om hva som skjer videre. Nå: 2 timer forsinket..

Edit: Nå har SAS funnet et erstatningsfly, og vi venter på buss for å flytte oss dit.

Last edited: 09. juni 2017
  12. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Der noen hilser fra gullstua, hilser andre fra stua. Det kan jo være minst like komfortabelt, men mindre fri børst... :rolleyes:

Værmannen spådde tilskying her i Øst-Finnmark, men der tok han skammelig feil, så da kommer man vel til å våkne både fra middagsduppen og nattesøvnen med sola midt i øynene. Hardt liv! :D

Om turen går til dynga, Barcelona, Bristol sofaen, hytta eller et annet sted, håper jeg at det blir en bra reise :cool:

Earl liker dette
  13. holmen

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er vi i lufta! Litt over 4 timer forsinket.
    Men jeg har fått Ringi!

Stuttfeiten, thecoldfish and Are like this.
  14. thecoldfish

thecoldfish Senior Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Ringi har vært en smart move fra SAS for å avlede reisende fra alt som ikke fungerer i selskapet. Får jeg Ringi på flyet morgen slukker sorgen.

15. holmen

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Vi kom oss frem til slutt, men det var mye underveis som kunne vært løst bedre av SAS. Ingen prioritert boarding på noe tidspunkt (vi boardet flere ganger). Det var to pandion på flyet, hun ene (en slektning av oss) ble flyttet til midtsete bakerst da vi fikk nytt fly. For å ha balanse i flyet (større fly) ble alle på rad 5,6 og 7 flyttet bakerst. Plus på rad 1 til 4 var alle med fulle rader, men det var altså 3 tomme rader bak oss. Er det vanlig?

Når slår EU refund inn? Det var til slutt over 4 timer forsinkelse, og dette pga teknisk feil. Pluss en dame som måtte av (angst).

Del denne siden