Endelig kan man fly til St. Helena!

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Are, 14. okt 2017.

  1. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tenkte rett og slett på noe så formastelig som å kjøpe (!!) biz billett dit. Har i hvert fall funnet noen alternativer til 19'. Men alternativet via ADD kunne vært interessant.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noe spesielt med de øyene eller er det bare å gjøre noe de fleste andre ikke har gjort?
     
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Vel.... Siden jeg er biolog -of sorts har jeg nok litt mer enn "hvermanns'ens" glede av lokaliteten,-både med hensyn på biologi og geologi. Øygrupppa er en forlengelse av "Camerun-kjeden" som går på fastlandet og "løper ut" i Guinea-bukten. Det er noen ettertrykkelig heftige "lava pillars" ... Både "Mannen" og "Trollpikken" kan ta seg en bolle ;) [​IMG]
    For øvrig er klimaet hyggelig året rundt, og det er flotte strender med muligheter for snorkling/dykking. -Passer til og med for slike som meg..... som er av den soleklare oppfatning at vannets frysepunkt er 20 gr C
     
    mhsalv, Edin, Henrik and 7 others like this.
  4. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke hvorvidt dette stemmer, men på Atlantic Odyssey sine sider står det at "UPDATE: Due to runway problems, no Royal Air Force flights will be landing on Ascension Island for the foreseeable future. This means that it is no longer possible to leave the ship at Ascension, as was previously advertised." ..
     

Del denne siden