Så er dagen her, lørdagen med solskin, latter, feriefølelse og kanskje ein regnboge i det sola går ned i kveld Her vest er ein klar for eit hopp over fjella med Widerøe før det er rett i 50-årsfeiring for svogern' til svogern'. Det er sendt ut nabovarsel til heile Romerriket, og om nokon ikkje har fått lappen i postkassa så er de med dette advart. Har du ikkje øyreproppar kan ein ostebit eller brokkolikvast gjere same nytten. Ha ein fin dag alle sammen!
God lørdag fra Trondheim Her ble det %%#+$€%# vinter igjen... Håper dette smelter vekk snarest, da sålen på hytteprosjektet må være snøfritt ved byggestart 27.mars.... Utenom det blir det en flott og avslappende lørdag Ha en feiende flott lørdag
Glemte å skru av vekkeklokke, så halv sju ble jeg selvsagt lys våken. Man skal uansett ikke sova bort marsmorgonen, så da stod jeg like godt opp og begynte å forberede middagen som jeg skal servere når jeg har invitert til fest ikveld. Nydelig vær, boblene er lagt til kjøl og denne dagen blir god!
God lørdag fra OSL loungen. BA763 venter til LHR og der fra videre med BA 763 i CW. Første tur med BA på LH og business så håper på en positiv opplevelse. God lørdag til alle
God morgen fra Oslo! Slapp morgen, etter overraskende fest i heimen i går. 30 kolleger dukket plutselig opp på døra med mat og drikke og alt tilbehør som behøves, for å feire at jeg slutter om en uke Veldig hyggelig å bli satt pris på, men litt sliten i dag.. Heldigvis er det ikke barnedåp før i morgen. Skal være fadder for min første nevø, det blir stas! Ha en finfin helg, uansett hva dere finner på!
God ettermiddag fra California. Kjempevær i går midt oppå 20 tallet mens i dag er det overskyet, men fortsatt 17 grader. Ser ikke ut til at våren er her på alvor riktig enda. Rolig helg.
God ettermiddag fra San Francisco. Fin tur over med BA0287. Her har solen nettopp brutt igjennom. Det er meldt mye regn i dagene som kommer. Like greit da vi skal være innendørs på konferanse på Hilton Union Sq uansett.