Endelig lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 03. jan 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Da starter jobbreiseåret...kofferten er pakket og helgen skal tilbringes på en messe i København. Ha en fin lørdag - her eller der!
     
    Fnate liker dette
  2. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra USA. Endelig fremme etter 2 timer forsinket avgang med AC. Nøyaktig 24 timer siden jeg tok av fra Gardermoen, og jeg har ikke sovet siden. Mildt sagt litt trøtt... Hjalp heller ikke at jeg tydeligvis på en eller annen måte booket hyatt i sentrum og ikke på flyplassen slik jeg trodde... God lørdag!
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tullball! Det er ikke lørdag enda. Har ikke kommet meg til hotellet i LA engang.
     
    Kugalskap, EB and Twin Otter like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grumpf fra det Sørlandske!
    Her måtte man opp da vakttelefonen på jobb ringte. Dårlig gjort å ringe så tidlig da.
    Men heldigvis har man ingen planer for dagen, så nå går turen tilbake til dyna. Deilig med noen fler timers søvn.
    Talas!
     
    Twin Otter liker dette
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen lørdag, lørdag er kjøpesenterdag...
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Jakarta.

    Vi skulle egentlig hatt avgang til Abu Dhabi om ca 20 minutter, men i stedet for så sitter vi nå på ett nytt hotell i Jakarta - sponset av Etihad. Det har nemlig vært grauttjukk tåke i Abu Dhabi mer eller mindre sammenhengende siden i går en gang. Det har vist begynt å løsne nå, men flyet vårt er uansett rundt 11 timer forsinket. Så da spørs det om vi rekker vår connection videre i morra tidlig fra Abu Dhabi til Berlin...

    Jaja, Etihad skal i alle fall ha ros for oppfølgingen etter at vi kom til flyplassen, selv om de gjerne kunne ha gitt beskjed før vi reiste fra hotellet vårt tidligere i dag. Nå ble det en bortkastet tur/retur reise fra/til Jakarta sentrum, men vi i Biz har i alle fall fått ett fint venterom på ett nesten nytt Pullman hotell som virker til å være av det bedre slaget.
    Artig nok oppdaget jeg ett kjent ansikt på flyplassen i samme innsjekkingskø og det viste seg å være en belgier som også deltok på FTU Amsterdam og som nå er på MR med samme tlbudet (Oslo - Jakarta - Oslo) som vi. Verden er sannlig liten.
     
    Fnate liker dette
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra København. Nå venter frokost med bobler på Cafe Victor. Dejlig å være tilbake!
     
    Fnate liker dette
  8. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Får håpe du kommer deg hjem før Air Berlin slutter å fly til Oslo, da :D
     
    view, Fnate and Travellingalf like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra moony California. I dag er planen faktisk nesten null og niks. Jeg har planer om å:

    - lage meg en kopp kaffe til.
    - Lage meg enda en kopp kaffe til
    - Kanskje stå opp
    - Ta en svømmetur
    - Rusle litt med tærne i sanden
    - Shoppe litt
    - Drikke vinen jeg kjøpte igår

    Sånn omtrent det... Ikke særlig mer. Jeg liker Venice Beach altså, og Ritz hotellet er også skikkelig bra. Takk til @tommy777 for å ha vist meg dette. Nå er jeg jo tett på stamgjest her.

    - "Aaaaah, welcome back mister Ibrahim. Work or pleasure this time?"
    - "Yes!!!!"


    Ha en fenomenal dag, alle sammen.
     
    Darkcho, Twin Otter and Travellingalf like this.
  10. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Helt til telefonen ringer igjen?

    Morn fra Forus. Da har man sparket i gang årets første tolv-timers vakt. Ja sannelig begynner det å nærme seg kvelden også. jaja.
    Sitter og vurderer om jeg skal kansellere bonusbillett jeg booket med SAS til IAD i februar. Dukket opp noe jeg heller har lyst å gjøre her hjemme den helgen. Og kunne faktisk heller tenke meg en tur til østkysten over der når det har blitt litt varmere i været. Er det ok å feige ut?
     
    Fnate liker dette
  11. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp. Spar til First! ;)
     
    Twin Otter and Bizflyer like this.
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    God eftan, hjemme alene med jr og middag ble en svært enkel løsning: wienerpølser i lompe. Finsbråten naturligvis. År og dag siden sist, og trolig like lenge til neste gang, i følge kona. Poden var fornøyd i allefall. Ellers er det ingen Premier League runde i dag, smått abstinenser på gang. Tror det blir hjernedød action på Netflix etterpå. Grugleder seg til mandag, har glemt ut alle koder og passord til jobben, så da har man jo hatt ferie. God kveld!
     
  13. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Herved kansellert.
     
    Bjørn Helge and Bizflyer like this.

Del denne siden