God morgen fra Trondheim Grått her idag etter knallvær i helga. Ikke noe nedbør dog, så motorsykkelen kan benyttes uten regnbukse 4 dager til neste flytur, og er jeg heldig kommer jeg med tidligere også..... Ha en herlig mandag
Nedtur! Det regner og ingen ny tørkerrekord, rekorden på 28 dager fra 1913 står fortsatt. Venter på nye muligheter. Ha en fin dag!
Mornings fra BGO og DY605 til OSL. Litt seint ute med å bestille billett så da blir det 15E over fjellet En god dag ønskes til alle som har midtsete!
God formiddag fra OSL, eller i det minste i synsavstand. Regnet ut at jeg kommet til å mange noen få poeng for å beholde EBG, så jeg kansellerte OSL-ARN-PMI-ARN-OSL bonusbillett med SK og kjøpte C saver med LH OSL-FRA-PMI-MUC-OSL. Drøye 6 lapper for 2 pers midt i juli er helt innafor. I tillegg sparer jeg overnatting på ARN på vei hjem, 60000 poeng og "slipper" en ekstra tur for å beholde EBG. Nobrainer. Ha en finfin dag folkens.
God mandag! To turer til London gjennomført de siste par ukene, og nå nærmer det seg sommerferie med mere flyvning. Da kan været bare være surt så lenge
God mandag fra Kirkwall airport. Hjemreisen går med Loganair til Glasgow deretter BA til Heathrow og videre med BA til Oslo. Ser ut til å bli en fin dag for noen flyturer I morgen venter kontoret igjen og godt over 200 uleste epost... Lurer på om jeg skal ringe sjefen og be om mer fri, men det gjør vel ikke antallet uleste eposter noe bedre er jeg redd Nyt mandagen folkens!