God morgen fra Flytoget, venter på første avgang 05:30. Lysaker og kontoret på FBU er neste stopp. Min første kontordag siden 29juni, blir spennende å se om plassen min er ledig enda. Ha en flotters mandag folkens.
God mandag ifra Nordens Paris. Det regner ikke, men vi har nok skyer som tilsvarer at det kan bli regn men YR er greie med å ikke melde regn for Tromsø idag. Som student så blir idag første studiedag i dette semesteret. Forelesning i kvantitativ metode (svf-1050) og Regionsanalyse (spl-2001) står for dagen. Bare 1 og en halv uke til jeg setter kursen mot Oslo for en helg. Hjem fra den turen blir det prøve seg på Widerøes nye jetfly mellom TRF - BGO og Lounge i BGO før ferden ender på TOS
God morgen fra gullstua på osl, deilig og avslappet stemning her. Snart venter sk935 som skal ta oss til San Francisco via cph. Endelig ferie!
Jepp .. var på VIF sin nye stadion og så Tromsø tape med tre mål .. @RoadKing det var en underholdene kamp, litt avslappet siden Brann hadde slått Sarpsborg .. Intility Arena var en flott stadion som Vålerenga kan være stolte av. Mine verter fra Klanen var svært stolte ...
God formiddag fra Trondheim Her har man avlevert førsteklassingen på skole, hørt en lang og kjedelig tale fra rektor, samt rukket å utnevne seg selv til klassekontakt for førsteklassingen sin klasse. Ettermiddagen tilbringes i tårnet og deretter hjem til fotballtrening med andreklassingen. Fine dagen Ha en herlig mandag
Dessverre mandag ... Første dag i singellivet. Ble slutt med damen i går. "Etter fadderuken fant jeg ut jeg ikke trenger deg." Var sammen siden januar. Er så lei meg. Knust. Lyst å reise og aldri komme tilbake.
Kjedelig. Men med en sånn uttalelse kan det kanskje høres ut som ei som ikke var vært å ta vare på, eller bruke et poeng på
Som Arne Bendiksen sa: "Når Jan og Geir er slem mot meg og ikke noe snille da vet jeg hvor jeg helst vil dra, da vet jeg hva jeg ville reise til Amerika, få meg nye vennet reise til Amerika til folk jeg ikke kjenner"