Endelig mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 18. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. En dag med mye kontorarbeid og et par eksterne møter innimellom. Ha en flott start på uken:)
     
  2. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Fått unna en 5 km løpetur på morgenen, nå er det å pløye seg gjennom nettavisene, før første dag på ny avdeling på jobb! :)

    Ha en strålende dag!
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra et solfyllt Bodø! Straks går turen ut av døra og bort på universitetet her, så får vi se om vi får banka inn litt info om kundeatferd.

    Ha en fantastisk mandag! :)
     
    SASDC8 liker dette
  4. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret på Fornebu.
    Hadde glemt hvor ille buss for tog er etter bilkjøring på jobb i sommer og ikke minst sommerferie... :)
     
    tommy777 liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!

    13 grader og sol på vei til jobb. Jeg som trodde at August også er en sommermåned.......
    Kunne vi ikke fått et aldri så lite høytrykk å avslutte sommeren med da?

    Her blir man på kontoret i dag. Ettermiddagen byr på oppstart av juniors fotballliga. Så da må far være med. Hyggelig det.

    Ellers får man bare håpe at helga kommer snart tilbake....
     
  6. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra TOS, gråere ute enn forventet, men relativt tørt....

    Gulljenta er med på jobb som assistent idag da SFO er stengt dagen før skole starter. For det meste forefallende prosjektarbeid denne uka, og til forandring er man faktisk ganske på track i de fleste. Ingen turer booket for tiden enda, men det ordner seg nok snart (inkludert billettering fra EK til turen om to uker håper jeg). Tokyo blir det i desember i hvert fall, og funderer på en konferanse i Miami i midten av september. Så dukker vel Norge og Europaturene opp sånn plutselig.

    Have a najs one!
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Kontordag og uke på meg denne uken som avsluttes med Parken festivalen til helga :) EB året mitt nærmer seg slutten og jeg blir å sette rekord i antall innflydde poeng dette året, da ender på cirka 130000 etter flyvningene neste uke :D

    Ha en super tirdag!
     
    LN-FHU and tommy777 like this.
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Helsinki.

    I kjent stil var Amercan nesten 3 timer sen over dammen, så morgenmøtene ble kansellert og man har nå ett lite avbrekk før Finnair kommer til drinker kl 1700 etterfulgt av en god samling med gamle og nye frequent flyer venner med god mat og drikke

    Ha en god uke
     
    EB and SASDC8 like this.
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Her er det reeegn og atter reeeegn-glad regnbuksa ble med på jobb idag. Tekte jeg skulle begynne å støpe fundament til nytt gjerde idag, men det utgår med skyhøye kneløft. Da tar vi en tur på kino istedet-passer bra i regnværet det :):)

    Ha en tørrere mandag :D :D
     
    SASDC8 liker dette

Del denne siden