Endelig mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 24. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Skikkelig møkkavær ute - men når man skal være inne hele dagen så går vel det også bra. Nå venter bryggekontoret før det blir en treningsøkt til kvelden. Ha en bra start på den nye uken!
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    3 uker med intensiv (nesten tommynivå) reiseaktivitet er unnagjort. Nå er det rolig frem mot jul og nyttår! Kjenner at det er helt greit (faktisk)..
     
    Fnate and tommy777 like this.
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tommy er rimelig ferdig og det er ingenting som kan ødelegge humøret i dag!

    God morgen fra gate A8 på CPH. Her venter en buss som skal ta meg til Wien, der møter man modern før man durer videre til Chicago.

    Ha en fin uke.
     
    PlusGo, Jørgen and Fnate like this.
  4. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra våte Oslo. Glemte hodetelefonene hjemme, så det blir nok en laang dag.
    Må se an om det blir Island til helgen, pga været og jobben så blir det muligens ikke før neste helg igjen...

    Men uansett må alle ha en fin uke :)
     
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOD morgen! Regn, grått og trist i Bergen og... dagens bombe.. :) Noen telefonmøter på formidaggen og i kveld, og innimellom må jeg pønske ut en måte å få en ussel natt på et billig HIX-hotell før nyttår... Har egentlig hverken tid eller lyst til å reise (utenom jenteturen til Praha), så litt kinkig den der...

    Xxx.
     
  6. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God mandags morgen fra hovedstaden. Blir en A4 mandag for min del. Kvelden går med til å se etter ny deltidsjobb, håper det ligger noen spennende jobber ute på Finn.no.

    Ønsker alle en innholdsrik uke :)
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra toget til kontoret. Selv råkkestjerner har hverdager, og nå får jeg fem på rad. Dog avbrutt av av Flyprat julebord på torsdag (kommer du @Ida ?).

    Tror jeg var litt eplekjekk igår og sa at reisegreiene var over for i år. Glemte i farten at jeg skal til Indonesia, Singapore og Thailand i neste uke. Så 2*London uka etter. Men men..

    Ha en fin en.
     
    LN-FHU, TOS, view and 1 other person like this.
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    En deilig mandag for meg for en sjelden gangs skyld.
    Dagen har vært tilbrakt i og ved bassenget i deilig varme.
    Nå straks dusj og besøk i baren.
    Mandags fylla skal være undervurdert!
     
    Blackcellence and PlusGo like this.
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    SAS, jeg vet jeg bare er en irriterende kunde som forsøker å bidra litt i kassen deres, men iløpet av et par minutter ble dere tydeligvis utsolgt for billetter hele resten av November og Desember. Lukter pent overskudd.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Eller er det SAS-IT som prøver seg på en practical joke? Jeg synes hvertfall det var gøy ;)
     
    PettR and Fnate like this.
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Hei mandag fra Sola, etter en festlig lørdag og en grusom søndag er vi nå kommet til mandag som heller ikke er den aller beste. Skal egentlig være glad når jeg kan gå til køys i kveld - sånn er det med den saken!
    Ha en bedre mandag :)
     
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Køben. Sitter på kontoret i Ballerup og loker. Skulle hatt et par møter med noen danske kolleger, men to av de ble avlyst for henholdsvis hastetur et annet sted og sykdom. Så da fikk man unnagjort et par andre ting. Skal straks ta taxi ned til byen og hente kona før turen går til Kastrup og flyet hjem. Forferdelig regnvær i morges, nå sol og blå himmel.
     
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Kall meg gjerne barnslig, men det siste ordet ble byttet ut i mitt hode første gang jeg leste det.... ;)
     
    Kjakan liker dette
  13. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Hektiske dager her, håper alt går som planlagt. Nå erre hjem å hente unger i bhg, så lage middag, så levere MC på vinterlagring,så ut å handle kledning til gjerdet,så levere et par esker med div.stæsj til loppis, så hit igjen(jobb), såååå hjem til senga...*PHU*...blir sliten bare av å skrive det.....

    Ha en heseblesende dag
     
  14. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28

    Amadeus lå nede før i dag. Ingen som fikk solgt særlig med billetter mens det pågikk.

    God ettermiddag fra Stavanger. Dagen på Forus gikk rimelig greit unna og mann takker vårherre for at det ble en rolig start på uka. Nå blir det en real cowboy-strekk tror jeg før jeg lurer på om jeg skal ta en liten luftetur i løpet av kveldingen. Får se får se. Men tror det lett kan bli en tidlig kveld her.Men det avhenger selvsagt av hvor lang denne cowboystrekken blir...
     
    SASlovah4evah liker dette
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld i stugo

    Satser på at en pjoll (Stærk Tradisjon 1839) i knollen gjør susen så jeg kan konke ut før 21. Natt til i dag var fælere enn fælest. Feber og greier. Sov vel gode 3 timer før jeg våkna 0430 og hadde et par timer på å repetere alle teoriene og modellene vi IKKE fikk om på eksamen, senere på dagen. :p

    Nå blir det good times resten av veku.
     
  16. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Ja da fikk jeg en av de sjeldne op-ups fra GO til PLUS. Bare så irriterende hjernedødt at jeg blir oppgradert mens kone og en liten en blir sittende igjen… hadde satt pris på å bli spurt på forhånd før boardingen, så jeg kunne takket nei. Dermed la de opp til at en fremmed person fikk setet mellom mor og sønn, fantastisk. Ikke at det ikke lar seg løse i praksis, så jeg satt meg bak i GO slik som innsjekket og oppgraderte selv fyren til mitt nye PLUS sete. Alle fornøyd.

    PS han fikk 1E mohahaha
     
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Samme PNR på dere?!
     
  18. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Japp, booket på samme PNR og sjekket inn sammen, så ikke helt kosher opplegg.
     
  19. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Direkte amatørmessig..
     

Del denne siden