Endelig mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 04. mai 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. En rask tur innom bryggekontoret før det blir møter i nabobyen...Drammen resten av arbeidsdagen. Kvelden byr som vanlig på en treningsøkt. Ha en bra start på den nye uken!
     
    PlusGo liker dette
  2. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Mandagen starter i ny longe på TRD 05:10 med påskefest, les kun appelsiner!
     
    tommy777, PlusGo, SASDC8 and 3 others like this.
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen er litt vanskelig å si, har liggi våken tilnærmet hele natta så det var likegreit å stå opp. I det minste så er formen fin igjen etter lørdagens Tom Waits!

    Siden det kanskje blir Bergenstur til helga så må jeg nesten undersøke noen hotellpriser der etterpå. Satser på at det blir noe!

    Ha en fin dag med eller uten påske!
     
  4. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Par timer med møter i dag, ellers business as usual :)
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Kjempegod morgen fra Sola. Dagen startet særdeles hyggelig med pakke på kontorpulten. Det var ikke førstevalget, men siden Apple er bannlyst her i gården er dette et levelig andrevalg. Før en begynner å leke med pakka må en få unna noen av dagens gjøremål.
    Ha en fin fin dag :)

    image.jpg
     
    tommy777 and AcroN like this.
  6. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Blindern.
    Lesedag i dag før turen går til elkjøp for å kjøpe aktivitetsarmbånd. Valget står mellom Jawbone up3, fitbit charge hr og misfit shine. Valgets kval.

    Ønsker dere en innholdsrik uke :)
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Sol og noe som ligner på vår for 3. dag på rad, så på tide å steppe opp inntaket av antihistaminer.

    For første gang i arbeidslivet skal jeg ta ut sommerferie på normalt tidspunkt dvs. uke 28-31, men har klart å pakke inn 16 flights, to-tre øyer, to millionbyer og en del flotte hoteller i perioden så må jo bli bra :D

    Ha en vakker mandag!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Der kom mandagen ja som en knytteneve mitt i trynet.
    Og drittvær hadde den med seg også. Her har det høljet ned i natt og det fortsetter visst med yr utover dagen. Enda godt det ikke kom i helgen.

    Oppgavene flagrer her, så denne uka skal nok gå fort.

    I kveld er det bursdagsfeiring for min lille niese som blir 3 år. Dog ser det ut til at det planlagte grillpartyet i hagen i samme anledning nok bør flyttes innendørs.

    Ha en fjong uke!
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim. Her fikk man beskjed om syk kone, så da utgår festen i kveld....;);) Blir vel noe indretjeneste på meg da antar jeg. Får vel klemt inn en liiiten treningsøkt også.
    Ha en flotters og frisk dag :):):)
     
  10. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. HEr har none funnet ut at borret går veldig raskt, jeg fikk pluteslig en måned mindre tid å plaqnlegge neste brønn på. Den gode tingen er at det allikevel kan bli fri juli/august.
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen! Da kan man ønske Qatar velkommen til nærflyplassen min. På tide med et sandkasseselskap på verdens travleste flyplass ...

    Sol og fint og dagen skal tilbringes med å besøke et par offentlige kontorer, som vil se det nye passet mitt. Deretter blir det en runde med handlevogna på Costco. Men først en liten cowboystrekk.
     
    Herlov liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag!

    Normalt sett begynner jeg første mandag etter hjemreise fra Olja med minimal aktivitet og søvn uten å stille inn vekkerklokka. Men i dag skulle kåken invaderes av håndverkere og da var det bare å komme seg opp i gryotta. Og slik ser det dessverre ut til å bli hele uka også, men det er i alle fall hyggelige og tilsynelatende dyktige folk så da får man satse på at resultatet blir bra også! Fint vær er det også enda og det er jo ingen ulempe når opptil flere karer skal oppå taket for å renovere skorsteinen. Ha en fin og tørr uke!
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago. Endelig hjemme i går etter forrige ukes strabaser. Varmt i natt, så AC ble skrudd på for første gang på veeeeeldig lenge. 22 varme fortsatt med litt skyer.

    Nå geares det opp til MegaDo før man på fredag kan sette seg på flyet til Europa for fest & fyll

    Ha en flott uke!
     
    Kjakan and AcroN like this.

Del denne siden