I et tappert forsøk på å ligge litt i forkant av forventet jetlag, viste klokken 0300 da jeg stod opp tidlig en søndags morgen. Kl. 1000 blir det å sette seg inn i bilen for en times kjøretur til OSL, tar ikke sjansen på at FY eller Bande Nor klarer å holde togene i gang og signalsystemene funksjonelle. OSL-BKK-AKL med TG951/TG491 med drøyt 12 timers mellomlanding på BKK. En drøy tur, hater tanken på hvordan det ville føles dersom vi satt litt lenger bak i bussen.
Det er grått på solkysten i dag .. småregn og litt småtrist vær .. Russland leder 14-11 i Japan .. Kan liksågodt finne på noe annet
God morgen fra hovedstaden! Det snødde litt tidligere, men nå har det lettet noe. Kona har bursdag i dag, så nå må det ordnes frokost og slikt. Formen er laber, og jeg tror det er influensa som sniker seg innpå her. Det passer særs dårlig. Dagen skal brukes til å finne ut hva jeg mangler til juleferien. I går var jeg hos alltid hyggelige Gunnar Øye og hentet min nye dress. De tar Amex. T-5
...og så var det hjemturen med 3 fly tilbake til Stavangååår Ha en riktig fin søndag gutter og jenter!
God søndag fra en skiheis i fjellheimen. Formen er mye bedre i dag, var sliten i går etter julemiddag med jobb på fredag. Lurer på om lommeboka mi fortsatt er på Pers Hotell, blir å bestille et par ekstra Tiles til jul skjønner jeg.
God kveld fra Koh Samui! Etter transport fra Surat Thani som innebar lasteplanet på en pickup, buss, ferge og shuttlebuss, var det deilig å komme fram til hostellet i dag. I kveld ble det time-out fra thaimat (les det på riktig måte for å få noe glede ut av ordbruken) og det ble pizza til middag. Tror også det kommer til å bli turens dyrest middag. Ha en strålende ettermiddag/kveld!
God dag fra Nordens Paris Ble litt redusert etter årets siste vors+byen+nach med gutta men etter nødvendig drikking av vann og tømming på do etter litt søvn + enda mer søvn, så er formen enda bedre. Nå ble det til å sjekke flybilletter til LHR den 9. Mai. Ellers skal kvelden brukes til å spise pinnekjøtt med gutta. (Les: de er fra Bergen) Ellers får dere nyte søndagskvelden
God søndag. Må si the loft på BRU innfrir! Neste stopp CPH før det blir whisky-hylla på OSL. Snart helg igjen?
God kveld fra hovedstaden. En grå, våt dag med nesten bare fortau i byen, men kun en kort t-bane tur unna var det flott forhold i Nordmarka. En flott skitur i marka, før ettermiddagen har blitt benyttet til å se på engelsk fotball. Alt i alt en rolig og fin søndag, så da føler man seg kanskje klar for ny arbeidsuke snart etter å ha ladet batterier i dag Nyt kvelden folkens
God søndagskveld fra bollebua på BGO. Gikk gjennom fastrack med en (som forventet) gretten Gordon Ramsay. klarte med en kraftanstrengelse å sette tunge for tann. Har vært på Vestlandet og feiret Trillian. Hadde med meg størstedelen av årets hummerfangst i den ene kofferten. Kokt kvelden før. kjølt ned og pakket i bobleplast med et par fryseelementer. Det gikk uventet bra. Fikk nettopp beskjed om at bollebua stenger kl 19
Kan egentlig ikke ta æren for ordspillet. Hørte det i et dilemma i Radioresepsjonen for en stund tilbake og har ventet på en unnskyldning til å bruke det siden da.
Fortsatt huff.....eller...litt bedre form nå.. Jobb i morra. «Helt om natta, helt om dagen»...eller noe i den duren