Hei! Jeg har en reise innenlands i morgen kl 14 med SAS Plus som jeg vil endre til neste uke. er det for sent? gjelder det 24 timer før? det er ikke mulig å endre det på nettside
Samme problematikk diskuteres her: https://insideflyer.no/forums/threa...ttertid-grunnet-stengt-telefon-hos-sas.15850/ Kort sagt er vel svaret på spørsmålet ditt 'Ja, dessverre er det for sent', tror jeg.
Tviler på de er noe mer fleksibel der. Har selv prøvd å få tatt ett tidligere fly ved innsjekk på bonusreise uten at det lot seg gjøre, så det å skulle flytte den til neste uke tror jeg nok ikke de gjør på flyplassen nei
Ja Men å ta et tidligere fly med SAS pluss bonus har jeg gjort mange ganger, både tidligere samme dag og en hel uke før
Sjekket om du kan endre flyvning via innsjekk i appen? Du får neppe flyttet flyvningen en uke frem, men det er ofte mulig å endre til andre avganger innenfor de neste ~24-36 timene om det er ledige bonusseter i Plus. Med litt flaks kan dette trikset brukes til å skyve reisen frem til mer egnet tidspunkt via flere endringer. I alle tilfeller ville jeg forsøkt å ringe SAS når de åpner i morgen for å høre hvilke muligheter som finnes.
!! Jeg ringte og snakket med en dansken, jeg spilte litt naiv og sa bare at jeg ville booke om og han sa at det koster så det beste er å kansellere og få tilbake poengene. Da gjorde jeg det og fikk tilbake 6k!! Selv om det var kun 8 timer før.
Hadde en bonusreise forrige uke og sjekket denne muligheten for moro skyld. Lar seg fint gjøre å ombooke til fremtidig flight i appen, forutsatt at det er ledige billetter i I eller X-klasse (alt avhengig av hva du har booket). Men det er jo såklart et visst sjansespill. Digresjon: Denne lille leflingen med 'change flight'-funksjonen i SAS-appen brakte tankene tilbake til gode gamle Optiontown, da alle oppgraderinger som gikk gjennom ble til billetter i A-klasse, som i praksis var ombookingsbare til enhver flight på noenlunde trafikkerte strekninger. I praksis ble godt over halvparten av mine billige Go-billetter kjøpt på F & F-kampanje til fullt fleksible billetter innenfor de neste 24 timer fra booket flight, med sjenerøs poengopptjening, selv OTs gebyr tatt i betraktning. Det var tider. Og enda survet vi litt over OT her inne.