Endre bonusbillett

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av XIII, 11. aug 2020.

  1. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hei!
    Jeg har en reise innenlands i morgen kl 14 med SAS Plus som jeg vil endre til neste uke. er det for sent? gjelder det 24 timer før?
    det er ikke mulig å endre det på nettside
     
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
  3. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noe forskjell å gjøre det på flyplassen? Det bruker å være mer fleksibelt med alt der
     
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Tviler på de er noe mer fleksibel der. Har selv prøvd å få tatt ett tidligere fly ved innsjekk på bonusreise uten at det lot seg gjøre, så det å skulle flytte den til neste uke tror jeg nok ikke de gjør på flyplassen nei :)
     
  5. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Ja :(
    Men å ta et tidligere fly med SAS pluss bonus har jeg gjort mange ganger, både tidligere samme dag og en hel uke før
     
  6. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,945
    Likes mottatt:
    5,733
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekket om du kan endre flyvning via innsjekk i appen? Du får neppe flyttet flyvningen en uke frem, men det er ofte mulig å endre til andre avganger innenfor de neste ~24-36 timene om det er ledige bonusseter i Plus. Med litt flaks kan dette trikset brukes til å skyve reisen frem til mer egnet tidspunkt via flere endringer. I alle tilfeller ville jeg forsøkt å ringe SAS når de åpner i morgen for å høre hvilke muligheter som finnes.
     
  7. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    !!
    Jeg ringte og snakket med en dansken, jeg spilte litt naiv og sa bare at jeg ville booke om og han sa at det koster så det beste er å kansellere og få tilbake poengene. Da gjorde jeg det og fikk tilbake 6k!!
    Selv om det var kun 8 timer før.
     
    Last edited: 12. aug 2020
    Xflipper, Kristian and trygveat like this.
  8. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde en bonusreise forrige uke og sjekket denne muligheten for moro skyld. Lar seg fint gjøre å ombooke til fremtidig flight i appen, forutsatt at det er ledige billetter i I eller X-klasse (alt avhengig av hva du har booket). Men det er jo såklart et visst sjansespill.

    Digresjon: Denne lille leflingen med 'change flight'-funksjonen i SAS-appen brakte tankene tilbake til gode gamle Optiontown, da alle oppgraderinger som gikk gjennom ble til billetter i A-klasse, som i praksis var ombookingsbare til enhver flight på noenlunde trafikkerte strekninger. I praksis ble godt over halvparten av mine billige Go-billetter kjøpt på F & F-kampanje til fullt fleksible billetter innenfor de neste 24 timer fra booket flight, med sjenerøs poengopptjening, selv OTs gebyr tatt i betraktning. Det var tider. Og enda survet vi litt over OT her inne.
     
    EndreD and RoadKing like this.

Del denne siden