Endre navn på eurobonusbilett

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Xflipper, 13. jan 2016.

1. Xflipper

Xflipper Senior Medlem

Likes mottatt:
    909
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ikke mulig og endre navn på en bonusbillett som flys av SAS?
    Vet det er mulig å avbestille for så og bestille, men opplevde at en agent gjorde feil, og avbestilte en billett ved en feil hos TK. Da forsvant award setene å agenten klarte ikke få de tilbake igjen selv med hjelp fra superviser.
    Hvordan er dette med SAS? vill en award billett bli tilgjengelig igjen hvis den bli avbestilt feks 2 uker før avreise for deretter å bli bestilt med et annet navn?

2. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Der ville jeg ikke tatt sjansen på. Ihvetfall ikke selv vis nettsiden. Tror nok award setene kan fordufte da.

3. Xflipper

Xflipper Senior Medlem

Likes mottatt:
    909
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg snakket med SAS på tlf og chatt. Begge sa det var ok å endre navn på billetter bestilt for poeng hvis hele reisen er med SAS fligths. Det koster 150kr.

chrisbu and Travellingalf like this.
  4. veeegard

veeegard Senior Medlem

Likes mottatt:
    311
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet om det fortsatt er 150 kr for å endre navn for en hel reise? 6 legs tur/retur.

Kjøpt på poengtilbud så er relativt god value!

5. Xflipper

Xflipper Senior Medlem

Likes mottatt:
    909
    Bonuspoeng:
    113
    Tallin sa til meg at for EBD så er det gratis når jeg ringte nå just. Du må nok ut med 150.- om du er under EBD er jeg redd ;)

6. Gnilre

Gnilre Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg lurer på noe av det samme.
    Tenker å bestille en CT-tur for to personer høsten 2018, antagelig utelukkende på SAS business, det kan jeg jo gjøre uten å ringe Tallin, men reisefølget mitt er ikke helt sikker på om det går. Kan jeg da endre navn på reisefølget, eventuelt kansellere slik at det bare blir jeg som reiser ?

7. Stuttfeiten

Stuttfeiten Senior Medlem InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    6,842
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan endre namn (eller gjere andre endringar) mot eit gebyr på 150 kr. Om du kansellerar for reisefølget får du igjen poeng og avgifter for denne passasjeren. Poenga kjem (som regel) umiddelbart inn på konto, mens pengane vanlegvis blir tilbakeført i løpet av 4-5 dagar. Eg trur ikkje kansellering blir rekna som endring med tanke på gebyr.

Blaa liker dette

Del denne siden