Starter i Oslo. Har da bestilt på Radisson Blu Airport hotel. Bestilte tur før jeg fikk EBG, og fikk da IKKE kontakt med SAS. Fikk hjelp via Saga concierge service for kontakt, og de fikk et svar.
"
Hei igjen .
Ja, nå har jeg fått pratet med SAS igjen.
Det viser seg at du selv må booke hotellet og deretter sende kravet til SAS.
De har et krav på at det skal være et rimelig alternativ (de har en øvre grense for hvor mye du kan få dekket) men om du booker et vanlig rom på flyplassen den 18-19 desember burde det ikke være noe problem.
Når du så skal skrive klagen skal du gjøre det på SAS.no/feedback.
Jeg legger ved linken
http://www.care.flysas.com/SelfService/ClaimSAS/ , så må du legge inn detaljene for selve flyreisen, og så kan du videre skrive fri tekst og legge ved dokument.
Da må du legge ved kvittering for hotell reservasjonen (etter at dere har bodd der) samt at jeg anbefaler at du legger ved mailen du fikk fra SAS (den du videresendte til meg).
Håper dette kan hjelpe deg videre.
Har du spørsmål er det bare å si ifra."
Svaret fra SAS var:
Hej! Jag talade med Customer Care och de bekräftade att kostnaden för hotell är något de står för på grund av att det ej fanns några andra alternativ den dagen ni har bokat.
Med vennlig hilsen
Joel SAS Sales and Service
Da får vi se hvor lett det er å få igjen penger i etterkant? Tur blir det ihvertfall, og krysser alt for at de siste tre seter på biz går til oss ;-) Ser minstebudet for oppgradering har gått fra 25k poeng til 20k poeng? Får dra på litt hvis setene er ledige i desember også
Mvh
haifinn
Vis alt...