Flere A321 med stor rekkevidde, hvordan svare Boeing på dette hvis ingen vil fly med MAX .... Flere A350 og B787 type fly .. https://www.executivetraveller.com/news/business-class-after-covid
Interessant problemstilling, - selv om jeg trodde du mente slike fantastiske maskiner: (med den overskriften )
Følgende er neppe riktig dessverre: "Overall, this is good news for customers that are fans of next-generation business class and first class. Older aircraft that have legacy hard products are the ones most likely to be retired." Det er vel mer trolig at F gradvis forsvinner. Hvilke "next-generation" F seter har vi sett foreløpig? Mulig at 777X kan bli satt opp med det, og det står noe om at Qantas skal "redefinere" sine 4 klasser i A350, men spørsmålet er vel om de ikke redefinerer bort F
Det spekuleres vel i at Air France muligens skal ha F i (noen) av sine A350 også, men det gjenstår vel å se om det blir noe av. Og uansett er vel AF F ett produkt som er notorisk kjent for vanskelig tilgjengelighet på poeng og få, om noen, kampanjer. https://onemileatatime.com/air-france-first-class-a350/
Hvor flyr egentlig SAS sine A350-900 nå? Forsøkte å finne en tur til New York eller Chicago i en av dem, men de flyr tydeligvis ikke dit. San Francisco blir litt vel langt..
Et triks er å finne oversikten for SAS maskinene, velge A359 og klikke på navnet/registrering for å se hvor de beveger seg. https://www.flightradar24.com/data/airlines/sk-sas/fleet Som du ser står de fire på bakken. Det er de yngre Airbus A333 som flyr. Bjørn Pilot på YouTube skrev forrige uke: "It has really hurt to see the SAS A350 parked. Now, there are some good news. New York and Shanghai will be flown with the A350 and the booking figures are good!”