Er det best med TG eller SQ til BKK ved TG F videre (for å få best ground service)?

Tråd i 'Reisemål' startet av indahla, 05. sept 2019.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal fly BKK-HND med TG F i oktober.
    Ser på flere ulike ruter inn til BKK der både ET, SQ, CA og TG er muligheter (alle i C).
    Er det noen forskjell på hvilken service jeg kan forvente ved landing på BKK avhengig av om jeg kommer inn med noen av disse? Regner med det beste er TG men har litt lyst på en SQ-flight også ..
     
    ArthurDent liker dette
  2. Modegard

    Modegard Aktivt Medlem

    Innlegg:
    373
    Likes mottatt:
    2,344
    Bonuspoeng:
    93
    Mener du får akkurat samme servicen. Hentet med golfbil og eskortert til F-loungen. Var slik da jeg kom med SQ C inn, og TG F ut.
     
    chrt, drsyk, indahla and 1 other person like this.
  3. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Spiller ingen rolle. Har landa både med TG C og SQ C på BKK. De står og henter deg med bil og kjører deg til loungen
     
    chrt, drsyk, ArthurDent and 1 other person like this.
  4. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Som dei andre er inne på: Det viktigaste er at du har TG F ut ;) Fantastisk å bli henta i golfbil for så å bli køyrt rett i førsteklasse loungen.
     
    Sunnfjordingen and indahla like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Spørsmålet blir vel om ET, SQ eller TG i C er best inn mot BKK, ved TG-F ut står limousinen klar til fraktes mot retningen "mini paradis"
     
    Arvid1410 liker dette
  6. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Det er TG-F som er best inn mot BKK (dette har du vel prøvd så det vet du vel :p)

    Til trådstarter så her jeg ankommet BKK både med TG F og SQ C og det var ingen forskjell i mottakelsen
     
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Hehehe, trådstarter hadde ikke inkludert det som alternativ :cool: Da må en selvfølgelig kjøre LH F over TG F(snakker ut ifra illustrerende X antall reisebrev) Eventuelt Ethiad Suites.
     
    Last edited: 05. sept 2019

Del denne siden