Er det ikke Skjæronsdag det heter i dag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 23. mars 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så er det blitt onsdag.
    Tror jeg kaller den for skjæronsdag ettersom det er påske. For påska starter jo egentlig på palmefredag mener jeg. Og de tre arbeidsdagene denne uka er vel bare fordi at vi skal pines og plages skikkelig innen fridagene starter?

    Nuvel. 8 grader og strålende sol i det sørlandske. Blir sikkert tosiffret i løpet av dagen. Kort arbeidsdag er det også da vi blir kastet ut allerede kl 14. Klager ikke jeg. Men først skal jeg en tur innom legen for en sjekk. Får satse på at jeg ikke blir avskiltet.

    Kanskje jeg skulle satse på et glass god vin i aften? For det er jo lillelørdag, er det ikke? Og fri i morgen? Eller er det lov å drikke på skjæronsdag? Puhh, dette ble innviklet. Er det rart jeg drikker?

    Husk på Fjellskrekkreglene folkens:
    upload_2016-3-23_9-19-40.png
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    Heeeeeeeeiiiii bloggen!!

    Og god morgen fra Oslo. Full arbeidsdag i dag, så tenkte jeg skulle være tidlig på og troppe opp på kontoret klokken 7. Klarte det helt fint, inntil jeg oppdaget at jeg ikke hadde med nøkkelkort -- og telefonnummeret til Securitas står selvfølgelig på et skilt på innsiden av døren, som man ikke klarer å lese fra utsiden.

    Ble en halvtimes strafferunde hjemom for å hente nøkkelkort, men det får man da tåle. Nå er det full fart frem til en eller annen buss tar meg sørover til Palmekysten og den norske riviera for noen rolige påskedager.

    Hadeeeee bloggen!
     
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293

    Skjæronsdag er en ypperlig dag for vin. Det samme er skjærtorsdag, langfredag og resten av dagene i påsken pluss noen dager ut i etterpåsken. Og da er det straks helg igjen.....
     
    Bizflyer liker dette
  4. hansomlikerklm

    hansomlikerklm Medlem

    Innlegg:
    64
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    18
    Hygg deg med et glass vin i kveld og ta en tur i kirken i morgen så får du orden på alle navnene på dagene denne uken :)
     
    tommy777 liker dette
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Glad onsdag! Vi er midt inni den "stille uke", og det passer vel greit med tempoet både på veien og på jobb. Har hjemmekontor i dag da nesten ingen skulle på kontoret i dag, og ikke minst at det er kort arbeidsdag. Får unne litt greier før ferien, og jobber litt med de "lange tingene" som man aldri ellers får tid til. Feier vel østover i kveldinga til hytta til svigers inni de dype Finnskoger og satser på stille og rolig tilværelse der. Om vi drar hjem på søndag eller mandag, får været og utholdenheten min med svigers avgjøre.
    Ha uansett en flott påske!
     
  6. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Senator-kantina på FRA. 8 gangen siden oktober jeg blir kansellert på TRD-WAW strekka. Hadde satt av 30min til frokost i kantina på OSL tidligere i dag men det utgikk fort når vi måtte taxe tilbake til gate på værnes i morrest pga. teknisk. Alltid kos å gli inn på B8 på OSL når flighten din blinker gate closing på utland.

    Passer på å konsumere nok børst her nå for å kompensere for halvspurten tidligere.
     
  7. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jamaica, Queens!

    Snart ut til JFK for en god, gammel B757 til Miami og videre til Santiago i kveld. Dessverre B777 i gammel konfigurasjon, men satser på noen timer på øret likevel.
     
    Ruby liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Skjæronsdag indeed... Stuck i snøhelsike i Denver, og la meg si det sånn :

    Jeg skal aldri sitte hjemme, som snøvant Nordmann, og fnise av Amerikanere som ikke tåler litt snøvær

    Når det snør her er det fader i meg alvor, dææææven. Det er som når du ser innslag med Scott på Sydpolen.

    Nå har jeg, med god hjelp av medforumistsjefen fått investert 66.000 EB poeng og ca 5000,- nok på LH hjem. Så får jeg inderlig håpe de lander her.

    Ha en fin en

    Odd Fnaten Tveit, Denver...
     
    Kristian and Baldrick like this.
  9. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hva er det du driver og soser rundt i Denver for? Urutinert. Her på JFK er det vår, og jeg nyter de glade dager i Flagship.
     
    Fnate liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Rub it in ;)
     
    Herlov liker dette
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Haha denne signaturen fikk meg til å tenke på denne klassikeren fra Åpen post :D
    Så har du noe å bruke tiden på @Fnate, mens du venter på at ze Germans skal komme til unnsetning ...




    God kveld fra Oslo, her startes del 2 av påskeferien med beina høyt i sofaen mens man gjør minst mulig med noe godt drikke i glasset :)
     
    Fnate and Baldrick like this.
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra gullkantina i CPH.. Slår i hjel noen timer her mens man venter på siste fly hjem til OSL.

    Reisen startet i dag tidlig i Doha med Qatar i fremre del av 787'en og hele turen var strålende. Har tidligere "klaget" litt over innøvd service etc etc, men ALT i dag har vært latterlig bra. Fra innsjekk, via loungen (som virkelig er latterlig imponerende) og til flyet med både hardt produkt, mat og service! Rett og slett topp 3 turer jeg har hatt..

    Gullkantina føles som en sliten gammel pølsebod, dog uten pølser (!) og tror SAS Plus kommer til å være en liten nedtur, men håper et strålende crew gjør reisen hjem til påske til en god opplevelse?!!??
     
    Herlov, Travellingalf and Baldrick like this.
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    Bra du ikke fikk noen glupe idéer om å kjøre bil.

    (Forøvrig anbefalt lesing hvis du må slå ihjel noe tid)
     
    TOS_EBG and Fnate like this.
  14. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde det var kråkeonsdag eller no, men uansett; NÅ er det torsdag! Ha en fin en! ;)
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Den gang ei. Makan til drittsur møkkapurser skal man lete svært lenge etter...
     

Del denne siden