Jeg skal innrømme: Da jeg skrev innlegget mitt var jeg allerede sikker på at noen skulle svare dette . Jeg er jo ikke fra i går heller .
Altså, når man bare stopper for en pizza, og det første man ser er denne godbiten: Og så ønsker man at bilen sto hjemme:
Ojoj! Minner meg prosjektet som jeg etterhvert må bli ferdig med; ‘barcade’. Arcademaskinemulator på raspberry pi, og heller enn en tom underdel til ‘boksen’, blir det plassert et kjøleskap der. Litt usikker på om det bare blir det og fylle opp med bokser og flasker eller om jeg skal installere tappekraner også.
Du er ikke den første som spør… la meg først få produsere nr 1, det blir helt sikkert et skrytebilde eller to her inne. Men det kan ta en del tid, har så mange både nytte og unyttige prosjekter på lur Spør meg igjen da
Visst er det mandag og ferden gikk fra Hoedspruit til Cape Town. Imidlertid opplevde vi noe helt spesielt; CPT var out of fuel, så vi måtte mellomlande på en annen flyplass for å fylle opp. Hoedspruit er en herlig flyplass. Var ikke så nøye med vannflasker i sikkerhetskontrollen, det må man jo ha Vi fløy nok en gang med Embraer 190 Litt trangt ja…