God morgen fra Grand Hyatt,Erawan. I går var vi på kveldstur til Lebua. Fantastisk utsikt Ha en fin mandag alle IF-ere
God morgen mandag fra Bangkok. Her har en allerede kommet seg innntil Central World, kaffe ble inntatt hjemme så i dag ble café Amazon byttet ut med Ris youghurt som er frisk og godt. Lader opp til sen brunsj/lunsj som planlegges inntatt på MK. Ha en strålende mandag
Tredje god morgen fra Bangkok. Vi burde kanskje snart starte en egen IF-avdeling her. Jeg elsker frokoster på gode hotellet i Asia. Det er en fantastisk start på dagen med så mye godt å spise og drikke å velge mellom. Det største problemet er faktisk å finne ut hva man skal velge bort - magen blir mett lenge før øynene! Dette er litt av det de tilbyr på Carlton. Frokosten koster 800 bath pr pers om du har bestilt et vanlig rom, så bare der har du tjent inn differansen til er Club-rom om dere er to. Skikkelig crispy bacon. Og surdeigsbrød!
Må si meg enig med at frokostene her er farlig gode Egentlig er alt jeg spiser bra her. Maten i loungen her på hotellet er vel den dårligste. Frokosten er bedre på hotellet i frokost restauranten, en i loungen.
God mandag fra osl Er tidlig med fly før 0700, men det går Målet er sør-Italia så da går det greit å være trøtt. Fire uker med sommerferie kommer godt med
God mandag fra changi Singapore. For en flyplass og dette er virkelig god lounge! Curry til frokost med ekstra chilli vekker smaksløkene. Champagne er universaldrikke. Passer til alt
God mandag og start på uken! Skydekke og utsikter for litt dårligere vær ila dagen, men det får nå bli som det blir. Ha en god uke alle sammen, om det er på jobb (som meg) eller mer avslappende former og nytelser!
God morgen fra Pula. Her er sol og varme. Mye matvisning i dag. Ble nesten overvektig bare av bildene. Og å ha spist egen frokost. Herfra blir det kun et slapt bassengbilde. Ha en fin dag!
God morgen fra hjemmekontoret. Frokosten består av to kopper kaffe, og et stort glass vann. Sommeren er ikke veldig fremtredende her akkurat nå, så det passer fint å jobbe en uke til. Håper å få gjort ferdig et par prosjekter mens jeg er "alene" på jobb, da kan jeg ta ferie med enda bedre samvittighet. I tillegg sparer jeg litt ferie til reising utover høsten. Det blir nok litt reiseplanlegging i pausene, tenker jeg. Ha en deilig dag, alle sammen!
God morgen fra Larvik! Kom hjem fra Japan på lørdag og et kort pit-stop i Oslo før vi kom hjem i går ettermiddag. Idag er det pakke ut, vaske og pakke ned igjen før vi reiser til Kreta imorgen. Det er så digg å reise! Sitter nå på venterommet hos naprapaten. Eldstemann har trøbbel med et lår/ben. Får se hva min gode kompis Tholf kan ordne Lett skyet ute og kun 15 grader. Satser på litt mer utover dagen. Ha en flott mandag!
Hilser fra ødemarken som er bortekontoret! Trodde det ville være noen på jobb i dag, men sitter her fremdeles mutters alene. Med begrenset tilbud i kantinen (som er forståelig med denne oppmøteprosenten) får man benytte muligheten til ekstern lunch. Skal se det kan bli en øl til maten, da... God mandag ønskes alle!
God morgen fra hjemmekontoret fra en av de trofaste sjelene som holder landet i gang mens "alle" andre tydeligvis er i Thailand . Ikke det at jeg ikke hadde foretrukket å være der i stedet, men denne sommeren blir uten noen større resieutskeielser, da 3 x turer til USA for å løpe marathon på et halvår merkelig nok har satt sine spor i økonomien . Ukas høydepunkt kommer på torsdag da man får utlevert ny firmabil i form av en BMW i4 M50. Det gledes til ny rakett i garasjen og nyanskaffelsen skal da umiddelbart tas i bruk for tur til Kongsberg jazzfestival i helga, og så til Stockholmsskjærgården for å besøke venner som har en stuga der ute, i neste uke når omsider ferien melder sin ankomst. Siden sist jeg var her inne så har undertegnede rykket ned et hakk i SAS hierarkiet og er nå forsynt "kun" med et gullkort. Ikke ser det ut til at reisevirksomheten i år er såpass at jeg skal komme i nærheten neste år heller. Hardt liv.... Ønskeralle en strålende dag uansett hvor dere er i verden
Solkysten, fuktig og grått i dag! Alt husmoren gjør i huset synes jo ikke, det bare er rent og ryddet og støvfritt! Når husmoren blir fraværende i over fem uker komme det jo frem alt som ikke blir gjort! Du verden! Så i dag har jeg brukt dagens første timer til å rydde og gjøre klart huset fordi jeg har invitert en gjeng fra CityMaid med bøtter og greier på besøk! Mot en liten godtgjørelse regner jeg med at huset skal skinne! Sånn sett er livet lett! Godt det er helg
Har glemt hva jeg betalte i fjor . . . . Men på Park Plaza Arena koster en Mojito 9,50 og et glass hvit 5,20. En flaske vann 1,5l koster 1,27 i turistbutikk.
Det skulle egentlig være god formiddag fra SQ301, med min første biztur noensinne. Men takket være et nett som kranglet fram til Azerbaijan blir det god ettermiddag/kveld istedenfor.
Trodde ingen bonusnisser tok 4 uker sommerferie Savner den tiden litt egentlig, men nå skal alle feriedager maxes for reiser. Kan nesten bli for mye av det gode!