Er det mulig å endre deler av hjemtur-reisen

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Jebus, 12. febr 2024.

  1. Jebus

    Jebus Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Har en tur som starter om 40 dager ish, hjemturen er skikkelig kronglete med mange timer venting på div flyplasser. Fant en bedre rute nå og ønsker derfor å endre deler av hjemturen.

    Hjemturen starter med Biz billetter fra Bangkok til Istanbul, ønsker å beholde disse billettene. Men idag har jeg videre Istanbul -> amsterdam -> Oslo. Fant nå billetter fra Istanbul -> Oslo og ønsker å bytte til det flyet.

    Noen som vet om det er mulig å endre kun en del av hjemreisen, eller må hele hjemreisen kanselleres og bookes om på nytt?

    Tenkte å ringe for å høre men det er en satans kø idag på telefon tydeligvis.

    Til info så er turen booket med en CT som gikk ut 31.12.2023 hvis det har noe å si.
     
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,890
    Likes mottatt:
    8,124
    Bonuspoeng:
    183
    Ettersom CT er utløpt så må du bruke ny CT på bookingen her ved endring.
    Om du ikke har CT så blir du trukket fullpris på poengene.

     
    Jebus liker dette
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,012
    Likes mottatt:
    7,245
    Bonuspoeng:
    293
    Som sagt mister du CT. I tilllegg så får du mest sannsynlig problemer med å bytte Istanbul-Amsterdam-Oslo til Istanbul-Oslo hvis Bangkok-Istanbul også er Turkish. De lar deg ikke gjøre denne endringen med mindre du finner seter når du søker hele veien fra Istanbul til Oslo. Flyr du med Thai Airways fra Bangkok til Istanbul bør det gå greit.
     
    Jebus liker dette
  4. Jebus

    Jebus Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Bangkok til istanbul er Thai, men tror ikke jeg ofrer en CT/Poeng for noen timer med venting... kjedelig men sånn blir det da.. Kunne spart meg 10 timer med reise.. æsj..
     

Del denne siden